KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM

Monday, March 15, 2010

Kehidupan hari ini...

oh.. kehidupan...
aku hidup di dunia yang sementara
jantung berdegup dan hati
memainkan peranan
tapi hati dan pengertian..
hidup masih kosong..

orang membuat lawak dan ketawa
aku pun ketawa...
org bersedih dan menangis..
aku pun menangis..
orang berduka dan kecewa
aku pun terluka

apakah sebenrnya pengertian hidup ini?
adakah cukup sekdr
senyum, ketawa, bersedih?
gembira dan ketawa?
dimanakah letknya pengertian hidup ini???

fUH........

nothing 2 say...
very2 blur...
huhuhuhuhu............
xtaw nape aku diuji sebegini...
pasrah dgn apa y berlaku..
mungkin DIA ingin menguji sejauh mana kesabaranku..
sajauh mana ketabahanku..
dan..
sejauh mana kepercayaanku..
biarlah ianya berlalu begitu saja...
Aku tahu ..
ak telah byk mengongkong hidup dia..
byk menyekat kemahuannya..
mungkin dia selalu tertakan, bingung, blur ++++...................
huhuhuhuhuhu....
SIOU..
aku mungkin xsehebat dia..
jangan samakan perjalanan hidup kita sekarang, dgn perjalanan hidupmu yang dulu..
aku terima dirimu seadanya..
walaupun ku tahu... apa yang kau tak tahu..
huhuhuhuhu.................... (~_~)
inilah hakikat hidup yang aku kena terima..
kerana ku tahu..aku bukanlah insan yang..
huhuhu
hanya tuhan yang mengerti, dan mengetahui.. siapa aku..dan kisah2 silam hidupku..
..................................................................
thanx 4 god...masih lagi diberi peluang utk berada di bumi ini..

lebih rela hidup...... hny tuhan saja yang tahu..

Sunday, March 14, 2010

Home Sweet Home (^_^)

Syukur alhamdulillah....
Perjalanan berjalan dgn lancar..
semalam jam 7.30 malam baru sampai rumah..
sepanjang perjalanan cuma sekali tersekat, at Gua musang..
ade lori terbalik tengah jalan.. sejam tersekat kat situ... :)
hohoho...
walaupun cuti seminggu.. tp rasa cam sehari jer..
ari ni dah ari ahad.. hihihi
cuti sebulan best gak...
epi oliday kepada semua guru dan pelajar...

~Bond&Naa~

Thursday, March 11, 2010

SABAR e2 PERLU...

pejam celik..pejam celik..
dah habis dah 6 minggu praktikal..
hihihi...
esok dah hari jumaat..
minggu depan dah cuti seminggu...
hohohoho...
indahnya hidup ini..
:)
PenyeliA PUN dah datang observe..
dan dia cakap...
dia akan datang lagi MABE pada bulan MEI ni..
wow...
amazing..
hihihi..
sporting tul penyelia ni.. nasib badan.. syukur.. :)
dah xsabar nak balik ni..
tgah hitung detik2 utk balik..
semoga perjalananku berjalan dengan lancar.. Aminnn
~B&N~