KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM

Tuesday, January 3, 2012

I Love my job

Assalamualaikum.... Halo readers!!!

WHAT??? esok sekolah? oh..oh.. baby..baby.. ;(

Sekali lagi di pertanggungjawabkan untuk menjadi IBU kepada pelajar-pelajar Tingkatan satu.. ouch! MAK SUKA! Tak sabar nak jumpa anak kesayangan hamba esok,,

Sekali lagi di pertanggungjawabkan untuk mendidik anak bangsa untuk mata pelajaran MATEMATIK dan PENDIDIKAN MORAL.. ouch! MAK SUKA! tak sabar nak didik anak kesayangan hamba supaya bijak matematik dan lebih bermoral,,

Sekali lagi di pertanggungjawabkan untuk menjadi guru KARATE!.. ouch! MAK SUKA!MAK SUKA! . . tak sabar nak tengok anak kesayangan hamba berkarate hiyah!hiyah!

Azam baru di tahun baru! kasut dan beg baru di tahun baru, TQ MAMA! heee.. dah kerja pun still lagi mama yang belikan! ahaks ;).. semangat baru, baju baru, tudung baru, KERETA??? heeee... kereta masih lagi setia pada yang satu.. tunggu ABAH tukarkan yang baru.. AHAKS! ABAH baik hati kan?kan?kan? <- semoga abah terbaca pujian ini ;P

SELAMAT MEMULAKAN TUGAS buat kawan-kawan semua.... bekerja dengan ikhlas ok.. AND OF COURSE....
~ KAMI GURU MALAYSIA ~

Papai!!




Monday, January 2, 2012

Selamat Hari Lahir, KEK kecik jea nyah! hahahaha ;)

Assalamualaikum... Halo readers!!!

Ada orang mengidam nak melantak DOMINO'S PIZZA... (T_T), Oleh kerana aku kakak yang baik (ceh!) so, aku tunaikan hasrat hati orang itu ;)

Alang-alang hari ni hari ulang tahun kelahiran adik aku yang no tiga ni (tudung oren), so aku dengan rela hati belanja besday gurl dan adik aku sorang lagi yang suka menyibuk ni...haaaaaaaa.. pokai.pokai. (dalam hati, ada ikhlas AHAKS! )


ORDER IN PROGRESS ;)



Tu diaaaaaaaa.... mak aih!!! ni betul-betul melantak ni.. maw pengsan aku tengok makanan bebanyak ni, ni bukan 3 orang nak makan ni.. 10 orang kotttttttt......

DUA BEKAS chicken wings.. sedap banget...

ROTI apa ntah namanya nie.. sedap jugakk... ;)

Lasagna tak sempat nak rasa, budak ni bawak balik Kolej dia.. HAMBOIH!!! >*_+<

Yang ni... heeee...sedap! yang baru punya..
AHAKS!! sori yea.. ni jea kek yang termampu, kalau ada yang lagi kecik, haaaa yang tu laa aku bagi..HAHAHAHAHAHAHHAA <- gelak jahat

Alhamdulillah... rezeki hari ni.. dah lebih 7 bulan tak makan benda alah ni.. so, cekidaoutttt... makan pun still lagi kena ingat.. berpijak di bumi yang nyata.. heeeeee :D

SELAMAT HARI LAHIR, DAN SELAMAT MULA BEKERJA PADA HARI ESOK.. JADILAH PEKERJA YANG BAIK.... hehehe, nanti jangan lupa belanja aku pulak yea!!! GOD BLESS~

Papai!!!


SMILE... As Long As You Can

Assalamualaikum.. Halo readers!!!

When we share laughter,
There's twice the fun.
When we share success,
We surpass what we've done

When we share problems,
There's half the pain,
When we share tears,
A rainbow follows rain.


When we share dreams,
They become more real.
When we share secrets,
It's our hearts we reveal.



If we share a smile,
Then our love shows,
If we share a hug,
Then our love grows


If we share with someone
On whom we depend,
That person becomes
Family or friend.

And what draws us closer
And makes us call care,
Is not what we have,
But,
The things that we share... ;)

Papai!!!



Sunday, January 1, 2012

Selamat Tahun Baru 2012

Assalamualaikum... Halo readers!!!

Alhamdulillah.... 2011 melabuh tirai tepat jam 12 semalam, dan sekarang kita sudah pun berada di tahun baru 2012... yeahhhhh!!! Apa azam baru korang untuk tahun baru nie??? tentu gempak kan? ;)

Atas permintaan diri sendiri, semalam aku melilau dekat THE MINES, dah lama simpan hasrat nak jejak kaki kat sana, kononnya laa kan, tapi semalam baru berkesempatan,..

Yang tak boleh blahnya,, terkinja2 macam budak tak cukup umor nak naik CRUISE! muahahahah,,, cantik sangat pemandangan dalam MALL ni,, ada tasik dan siap ada CRUISE lagii tuee... WOLLLLAAAA~


Tangga TERAPUNG? Heeeeeee ;)


Mak aihhhhhhhhhhhh.... >MAHALNYA<

Tak kira-tak kira,, nak jugak! nak jugak! (guling2) - dalam tiket kat bawah ni harga lama, semalam harga baru, UP lagi RM9, adeidei.. tahun 2012 tak tahu laa berapa plak nak up ;)

my adik beladik ;)

Weeeeeeee...walaupun CRUISE kecik jea, bukan yang 20 tingkat, tapi aku tetap THUMBS UP ;)
heeeee...JAKUN laa pulak ~
Pemandangan di sekitar TASIK


36X ZOOM... wow!! LUAR BIASA ;)

Layan Tutti Frutti..... kami dalam program LOSE WEIGHT, so satu bekas kongsi tiga orang..ceh! poyo giler..haaaaaaahaaa, COOL kan?



Countdown 2012 at I-City,,, ;)

~SELAMAT TAHUN BARU 2012.. TEKADKAN AZAM DAN MATLAMAT SEIRING DENGAN MASA DEPAN YANG GEMILANG! SEMOGA HIDUP SENTIASA DIBERKATI DAN DIREDHAI..DOAKAN YANG TERBAIK UNTUK KITA SEMUA~


Papai!!