KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, July 22, 2010

ResiGn...

Hmm...
Sayangnye la rasa nak resign ni...
xtaw nak tulis ape lam surat resign ni...
aku seronok dgn apa yang aku buat sekarang..
rasa boley masuk ngn keje skg..ngn kawan2 yang ada skg..
semuanya baik2..huhuhu..
tapi...
bila pikir 2,3 kali..
hatiku memberontak..
hmm..biarlah aku saja y tahu kenapa hatiku memberontak..hehe..
ianya tiada kaitan dgn kerja y ada skg..
cuma aku ni y xberapa betul sikit..
so..
dgn rasminya..hari ni aku akan naik pejabat..jumpa HR..
and bagi surat resign aku..
huhuhu..
dalam masa 14 hari..
baru aku boleh berhenti bekerja disini..
dan..
bermulalah hidup baruku..
apa yang aku idam2kan selama ini..
aku harap akan jadi kenyataan satu hari nanti..
semoga..ramadhan kali ini memberi peluang utk aku mula bertapak
di dalam dunia perniagaan.....
NinaAz Cookies Production..ComiNg sOOn...(^_^)

~Danish&Nina..digulu,baino..om sogigisom..!!~

2 comments:

Anonymous said...

wah, buka bisnes ke? kerja sambilan la tu kan..jadi guru dan boss...wish u all the best..:)

NinaAz said...

InsyaALLAH..terima kasih...