KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, March 2, 2013

Sexy Leg Workout ♥♥

Assalamualaikum..  Halo readers! Have you had your SHAKE today??? 

Hai.hai.hai. Entri pertama untuk bulan MAC!!! ;) Hari ni pergi mana semua?? Dating? Shopping? Eating?... whatever laa kan.. Apa yang penting, selamat berhujung minggu yeaaaa kawan2. :) 

Aku baru balik dari sekolah. Hari ni ada mesyuarat PIBG kat sekolah. Hihi. Yea. Memang aku suka pergi sekolah. Hari2 aku perrrgi sekolah. Muehehe ♥ 

Ingat tak entri lepas aku ada cakap pasal big sale shawlforyou? Hihi. Shawl yang aku order dah sampai. So, hari ni teruja nak pakai. Tak menyempat nak basuh, terus pakai pergi sekolah. Hahaha. Selalu aku sarung tudung ikan bawal jea pergi sekolah, hari ni over sikit. 

♥♥SHAWL ALYNA from Shawlforyou♥♥ tq kak zatie. Aku suka sangat beli shawl dengan kak zatie. Design2 dia banyak yang menggoda aku. 


Ok. Berbalik pada tajuk entri kat atas. Aku nak share gambar ni yang aku ambik dari fan page Firdaus, dalam herbalife, sape yang tak kenal firdaus @ bob memang nak kena sekeh kepala. Bob, antara insan2 yang berjaya turun berat dengan herbalife. Lose 62kg ok. Bukannya 26kg. Hihihi. 

Semalam bob share gambar ni. Semalam jugak aku terus cuba. Yes. I like!!!! Hari ni nak buat lagi. Dan selagi mood tengah menggila nih, hari3 aku nak buat. Haha. Nak "sexy leg"?? Lets do it!!!!! 



Tq for reading. K bai!!



8 comments:

blog usang said...

senama sihat untuk kesihatan..wp busy kena senaman juga..

sHaRiNa eLyaNa said...

snm rngkas2 da la hehe..bg yg sibuk la kan kak

cha said...

oh u cikgu ye?

wah i mmg nk kuruskan peha ni sikit haha boleh cuba senaman ni hee

Unknown said...

cik siti nak buat senaman utk sexy leg la...hehhe

FarhanahAdzlan said...

a'ah laa shawl die lawa. saya dua2 saya pkai ikan bawal ke tak ikan bawal ke smua saya sapu.
#fokus kat shawl je haha

Unknown said...

nak try jugak lah.... jeles tgk sana sini semua dah kurus.....

Unknown said...

cantik shawl!

NinaAz said...

Cik siti: jom sama2 mencantikkan peha. Hihi