KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, December 10, 2012

Nak buang Blackhead yang degil?

Assalamualaikum... Halo readers!!! Have your had your SHAKE today???

Rimas betul kalau ada blackhead kat hidung dan sekitar hidung kan? yaaa. memang rimas. Kalau belek2 muka kat cermin, tang hidung yang tak boleh blah. memutih jea kalau lama sangat aku tak belek. hikhikhik

Dah macam-macam produk yang tampal2 kat hidung aku guna untuk buang blackhead ni, tapi tak de memuaskan hati, lagi puas bila aku picit guna tangan. Kadang2 sampai luka aku kerjakan. hahaha

Lepas tengok product review dari belog cik Fatin Liyana yang femes ames tu, terus aku terjah HANSAEGEE NATURE then buat order. hikhik. Teruja tengok blackhead yang melekat dalam pic fatin tue.

Serius Blackhead suction nie memang best giler. Time pakai tu macam ada bau sikit. Bau sulfur kot. kikiki. Dia punya lekat tu.. pergh! memang betul lekat laaa.. betul kata Fatin, macam lekat dengan gam gajah. 



Lepas apply kat hidung lebih kurang setengah jam baru aku buka. Punya susah nak bukak. Beza sangat dengan produk yang pakai sebelum ni yang senang jea ditarik. senang ditarik tapi habuk pun tarak. Tapi sulfur blackhead ni walaupun susah nak tarik, tapi dia punya lekatan blackhead tu... memang terbaik. :)

Lepas buang mende alah tu, kena apply Pore Stamp Serum pulak. Fungsi - untuk mengecilkan pori kat hidung. kira 2 in 1 la. After Sufer Blackhead Suffer, apply Pore Stamp Serum. Masa aku beli hari tu, Hansaegee ada bagi Free satu paket Platinum Mask. Sayang nak pakai. Sampai la ni tak pakai2 lagi.. hehe


Best taw koranggggg... baik korang cuba taw!!! Serius tak nyesal!

k bai!



1 comment:

shensi battousai said...

Kat mana nk dapatkan produk hansagee nature ni?