KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, December 9, 2012

Majlis Pertunangan Fatimah & Muiz

Assalamualaikum... Halo readers!!! Have your had your SHAKE today???

Alhamdulillah. One step closer. Tahniah Bekas Housemateku! Timah!. hikhik. Dah jadi tunangan orang dah ko yeaaaaa.... 

Hari ni kami join sekaki di majlis pertunangan Timah & Muiz. Seingat aku la kan.., ni la first time aku tengok orang bertunang. Serius! Masa sepupu sepapat aku bertunang, aku tak balik kampung pun, masa tu time belajar. Aku dengan abang pun tak bertunang. Sebab tu lah aku tak pernah tengok dan tak pernah dengar apa yang orang cakap masa majlis pertunangan. hikhik.. 

Untung Timah ada kakak ipar yang pandai main mekap2 ni.. :)

Tim dah siap mekap! Tengah menunggu rombongan meminang :)

Bunga tangan untuk si gadis. Bunga tangan yang boleh dimakan.. aummmm


Tengah syok2 bergedik posing sakan dalam bilik, tetiba orang suruh keluar nak sarung cincin. Tak sempat aku nak membontoti tim dari belakang. Segan wei nak lalu depan orang. macam aku pulak yang nak bertunang kang. hahaha. So, snap gambar tim dari tangga jea lah!

Ni barang hantaran untuk kedua-belah pihak (tema pink + purple! soo sweet...)

Pink - Dari pihak lelaki kepada pihak perempuan 





Purple pulak dari pihak perempuan untuk lelaki lorrr... :D






Sesi bergambar pulak. Cincin dah ada kat jari tuuuuuuu. Cincin disarung, tanda diikat. i'm single! but not Available! :D



Wohaaaaa... happy letewwww...






Bunga bertukar tangan pulak. eh!






Me and my coachee.. She lost 9kg oredy lorrr... :D


Me and Abang... hikhik.. ambik feeling tunang jap.. woooo~


Tahniah tim&muiz. Semoga jodoh berpanjangan hingga menjadi suami isteri yang sah. InsyaALLAH.



k bai!


No comments: