KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM

Sunday, February 10, 2013

Engagement review: Selamat bertunang Aini ♥ Amir

Assalamualaikum..  Halo readers! Have you had your SHAKE today??? 

Hohoho.. adik aku dah bertunangggg. Dah selamat bertunanggg. Hikhikhik. *excited* insyaAllah cuti sekolah bulan 6 nih, aku dapat adik ipar. Hakhak 

Majlis bermula jam 2.30petang. Lebih kurang 30 orang tetamu dari pihak lelaki datang. 

Majlis sempoi giler. Very fast. Tak sampai 2 minit bercakap terus panggil adik aku untuk sarung cincin. Memang sangat tak membuang masa :) 





sesi sarung cincin dari bakal mentua kepada bakal menantu 


sesi sarung cincin dari bakal abang ipar kepada bakal adik ipar 


sesi wajib. *sesi bergambar. Haha 
















sesi potong kek untuk sedara mara makannn


Alhamdulillah. Majlis berjalan dengan sempurna. Sedara mara pun ramai yang datang. ALHAMDULILLAH, dengan persetujuan kedua2 belah pihak, majlis perkahwinan akan diadakan Jun ini.

Tercapai hasrat arwah abah untuk buat majlis ni pada cuti tahun baru cina. ALFATIHAH buat arwah abah yang sangat2 kami sayang ♥♥♥ 

Tq for reading. K bai!!!!

7 comments:

CIK PIA said...

Tahniah kat adik nina... eh2.. sama gn tarikh pia ke? hehe

sherotpetot said...

tahniah utk adik sis =P

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Tahniah Buat adik Nina..
Moga di permudahkan segalanye..^^

"bella Chentaku" said...

congrate untuk adik ya siss

FarhanahAdzlan said...

congratz semoga berkekalan dan bahagia till jannah aminn :)

NinaAz said...

Tq tq tq semuaaaaaa. Hihi :)

nik ros said...

tahniah..suka tgk majlis tunang yg simple mcm ni :)
tapi tetap menarik