KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 26, 2013

Be FIT!!!! Transform Yourself

Assalamualaikum..  Halo readers! Have you had your SHAKE today???  

Hai! hai! hai!!! Morning uollsssssss!!!! Sudahkah anda sarapan hari ni???? Apa sarapan anda? Anda pasti cukup NUTRISI untuk badan anda??? hehehe.. Over pulak mukaddimah aku hari nih. 

Hari ni aku nak ajak korang, kawan2 bloggers, silent readers! dan pencinta belog aku ni.. (eh,  perasan pulak aku nih).. Lets burn your fat! burn your calories!!!! hihihi... Uolss!! Hari ni merupakan hari ke-9 aku Aerobik! squat! sit up!!! woohooooo.. excited!!! everysingleday ok! tak pernah miss!! aku buat dua kali sehari. pagi dan malam. Cuma sabtu ahad jea aku buat sekali jeaa.. waktu malam.. :) best! serius best! Workout + Herbalife!!! i'm feel GREAT ok!!! 

Aku suka ikut step aerobik nih.. so simple and Fun!! sehari jea aku dah boleh follow step. next day sebijik boleh buat macam ni. hebat tak? hebat tak? hahaha.. 


Lepas Aerobik aku buat Squat 100x, last sit up 100x. Hari pertama mampuihh tak dapat buat 100x. hari pertama aku mampu buat sit up 50x jea.. squat 30x, lepas 5 hari baru boleh cecah dekat2 100x, minggu ni! aku dah boleh buat 100x!!! warghhhh... happy!!! 

Sebelum Workout aku minum segelas TEA MIX suam! feel energetic!! feel great! hehehe. Selepas workout lebih kurang setengah jam, baru aku SARAPAN. hihihi... 

THIS IS MY BREAKFAST EVERYSINGLE DAY!!! 1 tahun 3 bulan aku breakfast dengan SHAKE HERBALIFE! give more nutrition to my body! nutrition for my cells! cayok my cells! lambatkan penuaan okkey! hahaha  

Tropical fruit shake + twister oren

JOM KAWAN2! BE FIT TOGETHER2.. hihihi.. 
# Abang cakap nak bagi hadiah baju dan seluar fit untuk aerobik + mat untuk aerobik + dumbell lagi... tu pun kalau aku konsisten hari2.. yeay!! tq abang! support me!!! muhang ok dika!!!#

TQ for reading! k bai!


14 comments:

are_lin@yu said...

xpnh g aerobik..trgin nk g..hehe

NinaAz said...

Alaaaa.. buat kat rumah jerrr. Depan laptop. Depan cermin dalam bilik hihihi

sHaRiNa eLyaNa said...

hehe...msti g arobik tau ayu..supaya lmk2 hilang..hehe

lieyalatif said...

Lieya plak suke buat zumba dgn tabata...pastu ade gak donlod apps kat iphone ni...x memasal dah ade personal coach alam maya hahahahaah

Nanti share laaa lagi tips2 diet n fit ye hihi

NinaAz said...

Mcm best bunyinya zumba ngn tabata. Nk try jugaklahhhh. Hihi

Cho Zila said...

teringin nak beraerobik lagi.. dah lama tinggalni.. kena gi gym malaih dapat buat kat rumah kan senang...

Kira Sakura said...

saya tak boleh la nak aerobik2 nie, kang nanges baby kat dalam heeee

Nik said...

rajinnya bersenam.chayok2.

Chic Na said...

kalau aerobik ramai2 memang seronok. :)

kyo_9 said...

shake herbalife?
ada perubahan x sejak guna?

Unknown said...

sedap2 tropikal fruit. kalau yg lain2 tu muak sikit. perisa baru mango dh try ke? sedap tak?

NinaAz said...

Sis neo lopah: mango bestttt!!! Tapi kat malaysia xd. Kat india ada perisa tu. Kt msia ada 5 perisa je. T.fruit.vanilla.cappucino.strawbri.coklat ♥

Unknown said...

tak boleh nak fit...asyik hadap makan jer setiap hari.... hu3

Unknown said...

mau tnya Nina..tea tu bikin sakit perut ka ya..sy pernah minum yg mcm alovera jak