KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, February 10, 2013

Engagement review: Preparation

Assalamualaikum..  Halo readers! Have you had your SHAKE today??? 

Preparation. Preparation. Hoyeh2!!! Semalam kami buat preparation sama2. Happy sebab ini first time dalam keluarga aku ada majlirspertunangan. Hikhik 

Aku tukang settlekan coklat hantaran yang aku beli online dengan kak diya. Kali ni adik aku pilih design coklat bentuk masjid. Akak tu pos asing2 tiang takut tercabut. So aku pasang siap2. Family yang lain tolong siapkan mini pelamin konon2nya. Haha. Simple jea kami buat. Tak over meletop kebabooommm 

preparation bermula..... 

ketuk kayu kat dinding untuk pasang kain satin 





aku pulak gigih completekan coklat masjid dan hias sikit2 barang hantaran. Just recyle jeaa. Jimat dan bersederhana. 






abang tolong siapkan daging untuk bbq. Haha

tadaaaa... cantik tak mini pelaminnn 



ok. Today is the day. Semoga berjalan lancar. Amin. ♥♥♡

K bai!!



3 comments:

PUAN PIA said...

Teringat zaman tunang... heee

sherotpetot said...

preparation ramai-ramai camni walaupun penat tapi sangat best kan

Orked said...

cantek! best2! =)