KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 5, 2012

Wedding Review: Candy Buffet

Assalamualaikum... Halo readers!!! Have your had your SHAKE today???

Kalo bahasa om putih, kita panggil candy buffet. Kalo bahasa kampong, aku panggil meja manis-manis budak-budak. hikhikhik

Hasil google dalam tenet, aku dapat ilham nak tampal benda alah ni supaya nampak cantik dan menarik. Senang jea, ikat riben pastu tampal doily paper. yang ni 90% siap. Lagi 10% cuma perlu lekat kertas warna-warna kat tengah2 doily paper tu pastu tulis la menda yang korang nak letak. contoh makanan budak-budak yang aku letak hari tu : JELLY, ROKA, LOLLIPOP, NIPS, CHOKI-CHOKI.

Ni makanan orang muda-muda.. hikhik.. Cupcakes + Apam Polkadots yang aku order dengan kak long, pastu aku ada tambah dengan kek gulung, kek pisang. Pastu Mak cik aku pulak bagi Muffin dengan  cream puff.


Yang paling HOT hari tu, coklat fountain + Mashmallow. Lebih kurang 5KG Mashmallow yang aku hidang licin. :)



Candy buffet ni aku tugaskan adik aku yang no.6 dengan Atia a.k.a my cousin yang jaga. Tengok tu. Gigih mereka layan tetamu. hikhik. Terima Kasih :) - Adoiii... background penyepit baju disitu.. hahaha

Coklat Fountain : Aku sewa dengan harga rm100 percuma dua bar coklat Beryl's yang sedap. TQ Atiqah Homemade Deserts
Cupcakes + Apam polkadots: Rosma Redza

k bai!



1 comment:

-atiQah- said...

terima kasih nina! :)