KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM

Monday, February 11, 2013

Engagement review: Barang hantaran pertunangan Aini ♥ Amir

Assalamualaikum..  Halo readers! Have you had your SHAKE today??? 

♥SHARING IS CARING ♥ 

Bagi yang tercari2 idea barang hantaran untuk majlis pertunangan. Entri kali ni aku nak review sikit barang2 hantaran pertunangan adik aku hari tu. 

♡barang hantaran untuk belah lelaki♡ 









♡barang hantaran untuk belah perempuan♡








Kek cheese ni pulak untuk makan2 satu family. Hari ni baru sempat nak ngap. Hohoho. Jom makan kekkkk... ternak lemak.

Tq for reading!! K bai!!



8 comments:

heirizalieyana said...

simple,,,tpi cntik

FarhanahAdzlan said...

nanti saya tunang saya suro encik tunang bg hantaran bentuk makanan je nanti boleh saya bedal sorang2 hehehe

MaMa Rey said...

cantik2 hantarnnya..
cantik dan mengenyangkan.:)

are_lin@yu said...

byknya hantaran suka tgk ;)

are_lin@yu said...

byknya hantaran suka tgk ;)

nik ros said...

byk hantaran. kebykannya makanan :)

9n0L4 said...

cntiknyeeee hntrn. ;)

Ally said...

Cantik-cantik belaka hantaran tu.
Gula-gula oren tu disusun macam buah oren la kan, nice.
Thanks for sharing ;)