KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, February 11, 2013

Engagement review: Barang hantaran pertunangan Aini ♥ Amir

Assalamualaikum..  Halo readers! Have you had your SHAKE today??? 

♥SHARING IS CARING ♥ 

Bagi yang tercari2 idea barang hantaran untuk majlis pertunangan. Entri kali ni aku nak review sikit barang2 hantaran pertunangan adik aku hari tu. 

♡barang hantaran untuk belah lelaki♡ 









♡barang hantaran untuk belah perempuan♡








Kek cheese ni pulak untuk makan2 satu family. Hari ni baru sempat nak ngap. Hohoho. Jom makan kekkkk... ternak lemak.

Tq for reading!! K bai!!



8 comments:

✿Cik Cappuccino Latte ✿ said...

simple,,,tpi cntik

FarhanahAdzlan said...

nanti saya tunang saya suro encik tunang bg hantaran bentuk makanan je nanti boleh saya bedal sorang2 hehehe

Unknown said...

cantik2 hantarnnya..
cantik dan mengenyangkan.:)

are_lin@yu said...

byknya hantaran suka tgk ;)

are_lin@yu said...

byknya hantaran suka tgk ;)

Nik said...

byk hantaran. kebykannya makanan :)

9n0L4 said...

cntiknyeeee hntrn. ;)

Ally said...

Cantik-cantik belaka hantaran tu.
Gula-gula oren tu disusun macam buah oren la kan, nice.
Thanks for sharing ;)