KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 4, 2015

Night Krim Kaylena beaute by Leuniey Natasha (1st batch)

Assalamualaikum...

MY CUSTOMER BATCH PERTAMA untuk set skincare #kaylenabeaute. MASIH KAH ANDA INGAT DENGAN NITE KRIM INI?????? 


By @kaylenabeaute_hq "SALAM SEMUA ...Siapa masih ingat lagi NIGHT CREAM @kaylenabeaute_hq masa 1st batch mula2 dulu ????Hangkattt tangan πŸ™‹πŸ™‹πŸ™‹ .

Leuniey percaya ramai yang masih sukakan dan inginkannya. NIGHT CREAM ini di formula khas untuk membantu masalah JERAWAT,JERAGAT DAN KULIT KUSAM ! 😍 

Disebabkan permintaan dari pengguna  setia dan peminat tegar @kaylenabeaute_hq yang masih inginkan pengeluaran NIGHT CREAM ini ,Insyaallh HQ akan melaksanakan permintaaan anda semuaa ... Sukaaaa takk???? 

NIGHT CREAM ini kami akan jual secara LOOSE ITEM , Dan juga NIGHT CREAM ini blh dicampurkan dengan pemakaian NIGHT CREAM KAYLENA BEAUTE yang sekarang jika anda inginkan kesan yang lebih memuaskan😘😘😘 secara natural 😍 Insyaallah stok akan dikeluarkan pada bulan Ogos ini , so get ready semuanyaa 😘 -Boleh didapati di HQ Kaylena BeautΓ¨ ,Stockist dan agent di seluruh Malaysia,Sabah,Serawak ,Singapura dan brunei .#kaylenabeautedolls #myKaylena #cantiksecaraalami" via @PhotoRepost_app 

yeahhhh!!! suka takkkk???? aku ofkoss suka tak hengatttt. memang rindu sangat2 dengan night krim kaylena yang dulu2. masa mula2 aku pakai kaylena beaute. serius. night krim tu memang besttttttttt!!!! 

ADA YANG NAK ORDER TAK? LEH ROGER2 EK 

0193190117

TQ FOR READING!!! K BAI~!