KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM

Wednesday, September 16, 2009

PERJALANAN JAUH TAK KURASA....(",)

Alhamdulillah...i'm home now?...yiihhaaaa....MySpace
ari ni aku bangun awal..kul 4 pagi dah bgn MySpace
..get ready to balik kg..hak3..excited sihh...padahal kul 8am baru bertolak..ngee~
Perjalanan ari ni rilek jer.. keta xberapa banyak lagi atas jalan coz esok still sekolah ..hee~ ak je y ponteng kelas..excited punyer pasal..kul 7.30 dah siap2..dah start keta pown..aqaqa..tp kena masuk KUO lu sb nak ambil EDA..
nak tunggu Kema..
nak tunggu Niza..
lebey kurg 8 lebih laa bertolak dari KUO..MySpace

dalam perjalanan balik..MySpace
stop jap kat CAMEROn..beli sayur..hakhak..buah tangan la konon.. xkan nak balik tgn kosong kot..so.. ak dah belanjakan RM80 tuk beli sayur+strawberi.. pergh..ni buah tangan ke hape nih.. ak memg giler sket bab2 membeli nih.. penuh sih keta..seb baik larat lagi daki bukit..hahaha..cian keta ak..MySpace

Mc Ja ngah pilih kaktus

Aku...si pemegang bakul..~


Haa...ni la aweks2 y nak balik negeri tercinta..

so...pas settle seme..kami pun meneruskan lagi perjalanan menuju ke kampung masing2... sebuah menuju ke KETEREH, sebuah lagi ke MACHANG.. dan aku?
haha..aku kena pg PASIR MAS dulu anto Mc Ja then ke PENDEK anto Eda..Lastly.. hoho.. my village.. Kg, Bukit Bator.. Yippiey.. Syukur alhamdulillah..kerana Dia telah mempermudahkan perjalananku ari ni.. (",)

No comments: