KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM

Wednesday, September 9, 2009

FABREGAS VS RONALDO

Sebelum tertutupnya tirai 09 september 2009: (lokasi: Taman Bahtera Jalan 5 No. 9)

... pas abis solat terawikh, aku pun balik la kerumahku yang indah ni.. dulu duk kolej..skrg duk luar dah..(walaupun depan kolej je).. hm.. bila aku bukak je pintu bilik...TADAAAAAAAAAAAA>>>>>~~~
yeyeyeye... mlm ni ak dapat makan pizza + blackforest cake... hehehe.. time kasih kawan2.. time kasih MC JA..time kasih ADA dan time kasih IQA.. best jugak ye makan piza tgh2 malam (xderla malam sgt pown)..hehe~..


Mc Ja

Ada

iQa

hm.. piza mlm ni special skit....sb ader FABREGAS ngn RONALDO atas piza tuh.. FUYOOO..~ xsangka la diaorg pun sambut bufday aku.. heee~




RONALDO

FABREGAS

haa.... ni pulak blackforest cake.. yummy..



selang 10 minit kemudian..Pergh...Punya la byk diorg ni makan..habis licin lesap seme makanan .. hahaha...(jangn mare).. bagusla korang ni.. bak kata Mc Ja.. 'Jangan Membazir'.. betul x?? ha...tgk la nih.. KAMI TAK SUKA MEMBAZIR.. (Kek tu simpan utk sahur esok..baik aku letak lam kotak cepat2..kalo tak..tinggal kotak la gamaknya..ngee..~)



..memandangkan seme dah kekenyangan.. kami pun membuat keputusan utk bersurai..hehe~
Nyway...thnx my prens.. semoga kalian semua dimurahkan rezeki di bulan yang mulia ini dan selamat beramal..(",)

p/s: mlm ni kena tido lambat sb mkn byk..hee~

3 comments:

Nur Syafiqah said...

ish...malunye mu letak gmbr tuh...

Amalina Azahar said...

ish..bakpo nak malunyer...comey apo =P

Tony Guns said...

oho, bny0k doh entry mu ni, maju m0lek, ak xthu nk lt0k gapo.. T-T