KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, October 10, 2011

Konvo Oh Konvo!

Assalamualaikum!! Hai readers!! hAlllllOOOOoooooooo.......

Baru jea semalam pot pet pot pet merungut pasal tak de sumber internet, hari ni dapat lagi aku berbelog, menaip merapu ntah hape2.. TQ Cik Fatimah sebab sudi menghulurkan Laptop yang comel ni untuk aku membuang masaku yang terluang ini.. hekhek..

Syok giler drive pagi-pagi buta, lagi-lagi bila berteman, OPS!! Sama jantina OK,, Housemate aku jea pun.. Pecut 110km/j dari Bukit beruntung dalam jam 1:30 pagi, tepat jam 2:20pagi dah sampai depan rumah di Hulu Langat..

Pergh!! sebelum ni dah 4 bulan aku ulang alik Hulu Langat-Bukit Beruntung,Paling awal pun sejam setengah baru sampai..tu paling awal laaa..kalau jem kreng, maw 2 jam.. Serius! jalan lengang giler.. lain kali boleh laa balik lewat pagi.. tak dea la stress besar kecik besar kecik..hahhaha.. Tapi kalau tak de teman, Jangan harap la kot.. baik aku bertapa kat CC sampai pagi.

Pernah tak korang bengang bila tengok gambar sendiri? hahaha.. Aku selalu jea bengang bila tengok gambar sendiri. sikit jea lagi nak bengap, lagi lama boleh jadi bengong.. 3B la katakan. Tapi kali ni serius aku memang bengang giler +++..

Mana tak bengangnya, bayar mahal tapi kualiti macam hampeh! OPSS!!! Tahun lepas memang puas hati, tapi tahun ni.. agak kureng!!

Bila tengok gambar ni, aku macam nak lempar jea benda alah yang aku pegang tu.. hadoiiiyaaaaa.... Nampak sangat pendeknya aku ni (terimalah hakikat ini)...wawawawa... tenggelam dek bunga dan bear.. bear tu lagi menonjol dari aku..Ohhh!!! Katakan Tidaaaakkkkk... Aku tak percaya...Aku tak percaya..lalalalaa...

Gambar ni pun macam pelik... ce tengok kiri tu.. Asal laaa macam tak center pic ni.. terlebih laaa pulak sebelah kirinya tu.. haddooiiyyaaaaii... baru nak belajar snap kea apa?? Dush!Dush!Dush!!

Dalam banyak-banyak pic,Walaupun hanya tiga, kira banyak juga la kan.. yang ni laa puas hati sikit.. nampak laa ceria.. gambar pun nampak center.. dengan kehenseman jejaka-jejaka yang ada.. pic ini menyerlah kecantikannya.. AHAKS!!

Yeay! Baru rasa macam betul2 dia dah konvo, sebab dah ada pic konvo, dah berkulat kat kedai gambar, semalam baru berkesempatan untuk pergi ambik..

Tahniah yea! You dah ada IJAZAH.. SUKA2!!!

Papai!!




1 comment:

~izan~ said...

akak tgk gmbr2 tu semua cantik hehe.. jadi takde la 3B tu ekeke