KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM

Monday, October 10, 2011

Langadon Oku dika Belogku... Muaahahahaaa!!!

Assalamualaikum..halooo and haii my lovely readers!!!

Rindu berbelogging... Lamo bebenor doh rasenya aku tak klik new post.. tak pe lah yea.. kali ni aku nak pelihara sarang lebah2 banyak sikit.. biar bersarang beranak pinak dalan belog aku ni...

Susahnya bila laptop dah jahanam, monitor ade tapi terbungkam dalam kotak bawah meja, CPU pulak cantik dibuat hiasan dalam bilik belakang pintu..berukbeng pulak setia di tepi TV cuti tanpa gaji...huwaaa...hadeh! nasib Cyber cafe masih wujud lagi kat Malaysia ni..

hekhekhek... Waiting for something... tik..tok.. sabor jea lah yea.. bila dah dapat, aku nak lompat setinggi2 yang dapat.. yuuuuhhhhuuuu~

ok bye! sekian saja laporan untuk hari ni




1 comment:

~izan~ said...

di mana2 boleh on9 kan..takde yg ini,bley cari alternatif lain kan dik =)