KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM

Monday, January 2, 2012

Selamat Hari Lahir, KEK kecik jea nyah! hahahaha ;)

Assalamualaikum... Halo readers!!!

Ada orang mengidam nak melantak DOMINO'S PIZZA... (T_T), Oleh kerana aku kakak yang baik (ceh!) so, aku tunaikan hasrat hati orang itu ;)

Alang-alang hari ni hari ulang tahun kelahiran adik aku yang no tiga ni (tudung oren), so aku dengan rela hati belanja besday gurl dan adik aku sorang lagi yang suka menyibuk ni...haaaaaaaa.. pokai.pokai. (dalam hati, ada ikhlas AHAKS! )


ORDER IN PROGRESS ;)



Tu diaaaaaaaa.... mak aih!!! ni betul-betul melantak ni.. maw pengsan aku tengok makanan bebanyak ni, ni bukan 3 orang nak makan ni.. 10 orang kotttttttt......

DUA BEKAS chicken wings.. sedap banget...

ROTI apa ntah namanya nie.. sedap jugakk... ;)

Lasagna tak sempat nak rasa, budak ni bawak balik Kolej dia.. HAMBOIH!!! >*_+<

Yang ni... heeee...sedap! yang baru punya..
AHAKS!! sori yea.. ni jea kek yang termampu, kalau ada yang lagi kecik, haaaa yang tu laa aku bagi..HAHAHAHAHAHAHHAA <- gelak jahat

Alhamdulillah... rezeki hari ni.. dah lebih 7 bulan tak makan benda alah ni.. so, cekidaoutttt... makan pun still lagi kena ingat.. berpijak di bumi yang nyata.. heeeeee :D

SELAMAT HARI LAHIR, DAN SELAMAT MULA BEKERJA PADA HARI ESOK.. JADILAH PEKERJA YANG BAIK.... hehehe, nanti jangan lupa belanja aku pulak yea!!! GOD BLESS~

Papai!!!


1 comment:

eiyra amieyra said...

bestnyer klu ira leh mkn sebanyak tuh...