KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM

Sunday, January 1, 2012

Selamat Tahun Baru 2012

Assalamualaikum... Halo readers!!!

Alhamdulillah.... 2011 melabuh tirai tepat jam 12 semalam, dan sekarang kita sudah pun berada di tahun baru 2012... yeahhhhh!!! Apa azam baru korang untuk tahun baru nie??? tentu gempak kan? ;)

Atas permintaan diri sendiri, semalam aku melilau dekat THE MINES, dah lama simpan hasrat nak jejak kaki kat sana, kononnya laa kan, tapi semalam baru berkesempatan,..

Yang tak boleh blahnya,, terkinja2 macam budak tak cukup umor nak naik CRUISE! muahahahah,,, cantik sangat pemandangan dalam MALL ni,, ada tasik dan siap ada CRUISE lagii tuee... WOLLLLAAAA~


Tangga TERAPUNG? Heeeeeee ;)


Mak aihhhhhhhhhhhh.... >MAHALNYA<

Tak kira-tak kira,, nak jugak! nak jugak! (guling2) - dalam tiket kat bawah ni harga lama, semalam harga baru, UP lagi RM9, adeidei.. tahun 2012 tak tahu laa berapa plak nak up ;)

my adik beladik ;)

Weeeeeeee...walaupun CRUISE kecik jea, bukan yang 20 tingkat, tapi aku tetap THUMBS UP ;)
heeeee...JAKUN laa pulak ~
Pemandangan di sekitar TASIK


36X ZOOM... wow!! LUAR BIASA ;)

Layan Tutti Frutti..... kami dalam program LOSE WEIGHT, so satu bekas kongsi tiga orang..ceh! poyo giler..haaaaaaahaaa, COOL kan?



Countdown 2012 at I-City,,, ;)

~SELAMAT TAHUN BARU 2012.. TEKADKAN AZAM DAN MATLAMAT SEIRING DENGAN MASA DEPAN YANG GEMILANG! SEMOGA HIDUP SENTIASA DIBERKATI DAN DIREDHAI..DOAKAN YANG TERBAIK UNTUK KITA SEMUA~


Papai!!




No comments: