KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM

Monday, November 25, 2013

Akhirnya.... ♥ Alhamdulillah Ala kulli haal ♥

Assalamualaikum..  Halo readers! Have you had your SHAKE today??? 

Kawan2. Aku ada berita gembira nak share dengan korang. Terlalu gembira bagi aku dan suami sampai tak lalu nak makan. Hehehe 

Guess what???? 

Alhamdulillah.  Syukurrrrr sangat2!!!!! 

Cukup setahun kami PJJ, akhirnya Allah makbulkan doa kami. Hehhee. 

Sawoku dapat tukar wehhh. Hehhe. Pasni dah tak payah naik belon ulang alik SIBU-KL lagi. Hehee.



Ok. 

Tu jea yang aku nak cakap. Haha. 


♥Terima kasih kepada yang mendoakan kami ♥ 

Tq for reading. K bai!  




16 comments:

Nastyna said...

Alhamdulillah... rezeki anak nampaknya. Happy for u guys :)

Umm AA said...

Tahniah..tahniah...tumpang gembira..Allah permudahkan..senanglah nanti bila baby dah lahir nanti kan..

Nik said...

tahniah..mmg rezeki baby la tu.

Cik Nor said...

tahniah..rezeki anak..:)

cik mah said...

Alhamdulillah...rezeki bby...

Mizz Aiza said...

dah lama akak tak singgah di sini.. harap nina sihat selalu.. alhamdulillah dah dapat tukar akhirnya.. :D

Unknown said...

Alhamdulillah, baut kenduri kesyukuran beb!! Semoga membawa kebahagiaan berganda!

Zura said...

alhamdulillah..tumpang seronok...pasni blh sama2 berjaga mlm dodoi baby tknk tdo mlm..hihihhih

Sha said...

Tahniah..Jaga diri elok2

Nora Karim said...

alhamdulillah... moga lebih happy menjalani bahtera rumahtangga...

Unknown said...

Alhamdulillah~ tahniah yer.
ramai jugak yang belom ade rezeki.

Nory Zoulkefle said...

alhamdulillahhh....finally!!!!
heheh

Mrs Velentine said...

alhamdulillah

PUAN PIA said...

Alhamdulillah.. rezeki baby nina.. tahniah.....

dear anies said...

TAHNIAH3!

wawa syaida said...

alhamdulillah...congrats...tak yah pjj lagi lah kan pasni :)