KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 2, 2014

#SayaJual: BB Cream Terlajak Cantik by Seqy Beauty

Assalamualaikum... 


Kali ni aku jual bb cream pulak haaa.. Teruja plus excited tengok testimoni-testimoni meletup dari pengguna bb cream ni, terus sign up jadi agent seqy beauty. kikikiki. 

Asalnya, aku ni silent reader si sepet ni haaa. dari jaman berjaman lagi. korang pun mesti kenal sepet kan. gile tak kenal. blogger femes kot! hihihi. 

Dulu aku kagum sangat tengok dia berbizness. Resign dari kerja, buat fulltime bisness, online bisness jeapun tapi dia punya aura, pergh pergh.. customer berlambak2, berduyun2.. Alhamdulillah. rezeki dia. Sekarang niiihaaa pulak! dah ada produk sendiri uolls!!! Produk kecantikan terlajak cantik lagi!! tak lain tak bukan BB Cream by Seqy Beauty! 

Kali ni, Bukan setakat customer berduyun2, dia punya agent pun almost 60++ agent kot. hehe. termasuklah aku. tadaaa~ hehe. Betul-betul aku kagum dengan sepet. (^_^). Tahniah my bos for your new product! dulu aku ni silent reader blog sepet, sekarang dah jadi agent under sepet!! tu diaaa.. tuu diaaa!!. hehehe. Aku pun dah terjebak sama dengan bb cream terlajak cantik nih. 

Serius aku cakap, aku paling tak suka dengan bb cream. dulu siap kutuk menyampah bagai bila dengar nama bb cream, sekarang ni?? bukan setakat love.love dengan bbcream, siap jual lagi bb cream. haha. tu la. betul kata orang. Jangan terlampau membenci seseorang. nanti mana tahu depan-depan hari orang yang dibenci tuuulahh orang yang paling kita sayang. eh? pekaitan?? 

Kali pertama aku cuba bbcream seqybeauty, terus aku melompat suka. best woo. Dengan bbcream seqy beauty, anda tidak perlu memakai bedak lagi *ayat gempaq skema*. 

Apa yang aku suka dengan bbcream seqy beauty ni, senang nak ratakan kat muka, bbcream ni jenis lembut dan ringan, so tak de masalah tompok-tompok kat muka. tu yang paling aku suka. Lagi satu, bbcream ni tak perlu pakai bedak compact ke hapa kea. senang kerja. save duit beli bedak. hehe... dannnn yang paling best sekali, kulit aku langsung tak berminyak pakai bendalah bb cream ni. waaa.. hebat betul sepet cipta formula bbcream yang best ni!!! *tepuktangan*    



Keistimewaan BB Cream by Seqy Beauty: 

-Sesuai untuk semua jenis kulit 
-Menutupi cela di muka 
-Sebagai bedak asas 
-Lebih ringan dari foundation 
-Sebagai essential krim, menutrisi kulit, menegang dan menghaluskan kulit 
-Melindungi kulit dari sinaran UV yang boleh menyebabkan bintik hitam muncul di wajah (SPF30+) 
-Memperbaiki masalah kulit dan melindungi kulit dari bahan-bahan kimia berbahaya 
-Wajah tidak berminyak sepanjang hari 
-Berfungsi melawan sinar Ultra Violet dan pencemaran udara sehingga kulit menjadi tetap sihat 
-Melambatkan penuaan 
-Tekstur yang ringan dan sesuai untuk orang Asia 
-Mencegah bintik-bintik hitam





Apa tunggu lagi! Tempahlah bbcream Seqy Beauty sekarang! :) 
0193190117 
Insta Online shop: @deninaaz 


TQ for reading. K bai~  





1 comment:

Aimi Muhamad said...

kite pun tergoda-goda nak jadi agen n jual jugak...hahaha...