KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, April 12, 2010

Keluhan seorang insan...

SYukur...
masih lagi diberi peluang..
utk bernafas di bumi ini..
masih lagi diberi peluang utk menjalani kehidupan sbg..manusia biasa..
terima kasih Tuhan...
memberiku kekuatan..,
sekali lagi memberiku ketabahan..
aku pun tidak mengerti kenapa dan mengapa aku yang dipilih olehMU utk diuji..
mungkin terlalu byk dosa y telah aku lakukan selama ini..sehingga aku diuji sebegini..
Aku pun tidak tahu sampai bila aku mampu berdiri sebegini..
sampai bila aku mampu bertahan..
sampai bila aku mampu utk mengharunginya..
ku lepaskan segalanya...
biarlah ia berlalu begitu saja..
biarlah jiwa meronta..
biarlah nafsu menggila..
apa yang berlaku padaku kini..
aku yakin.., ada hikmah yang tersembunyi..
akan ku coba utk terus melangkah..dan kuharapkan..
setiap langkah yang kubuka ini, mendapat berkat dan rahmat dariMU..
Ya ALLAH.. bukakanlah pintu hatinya,,
lembutkanlah hatinya..
permudahkanlah baginya..
utk melupakan segala2nya..
sucikanlah hatinya..
sucikanlah jiwanya..
semoga masih ada sinar utknya ya ALLAH..
semoga.. aku sempat utk melihatnya memuji2 kebesaranMU ya ALLAH..
semoga saat e2.. AKU BERADA DISISINYA....
ya ALLAH...permudahkanlah urusan dia ya ALLAH....



~Bond&Naa~

No comments: