KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, April 12, 2010

Meniti ke alam bahagia... coming soon~


~chen3NinaAz~

pejam celik..pejam celik...
dah masuk 1/2 tahun aku memilih jalan hidupku utk bersama dia..
mungkin bagi insan2 lain..
ianya satu masa yang cukup singkat & pendek..
tp bagiku...
6bulan adalah satu masa yang agak lama...
kurasakan bertahun2 lamanya..
suka duka..
gelak ketawa..
pahit manis...
dan air mata..
semacam sebati dalam ikatan ini...
terlalu banyak dugaan dan cabaran yang kami lalui..
benarlah kata sahabatku..
aku perlu kuat jika aku memilih utk hidup bersamanya...
aku begitu kagum dgnnya...
walau apapun halangan..
dia tetap cool dan sentiasa
memberikanku senyuman yang cukup
membuatkanku lega..tp lain pula aku...
huhuhu... aku seorg wanita yang cukup lemah..
tp dia tetap setia menyokongku..
memberiku kekuatan..memberiku kata2 semangat...
terima kasih sayang..
akanku hargai setiap saat kita bersama...
abadikan kenangan kita bersama...
kotakan janji2 kita...
akhiri hubungan ini dengan ikatan yang suci dan murni..
bercinta sampai syurga...
semoga tuhan memberkati kita...
semoga tuhan memberikan kita peluang utk hidup bersama..
aku meredhai dirimu menjadi suamiku...
I-ALLAH.. ade rezeki.., ada jodoh.. kita tetap akan bersama..
aku akan tetap setia menantimu..sehinggalah..dirimu benar2 bersedia...
G.B.U

2 comments:

GC said...

...amin...
semoga kalian berbahagia selama-lamanya ;D
salam-GC-

NinaAz said...

InsyaALLAH..aminn