KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM

Friday, June 25, 2010

Doaku selalu Mengiringimu...

Semalam abg tak sihat..
pergi Klinik..pergi Hospital,,
Hari ni pun abg still lg tak sihat..
kesian abg..
huhuhhu...
selang sehari aku meninggalkan Kuala Lumpur..
abg jadi macam tu..
kenapalah masa aku ada abg tak demam..
huhuhuhu...
ish..tak baik aku fikir macam tu..
macam tak nak terima ketentuan ALLAH pulak..
Apapun..
aku harap..
abg akan cepat sembuh..
abg budak baik..kena dengar cakap..
makan nasi..minum air banyak-banyak..
makan ubat..
sebelum ni abg tak suka makan ubat..
kalau abg sakit..abg akan tido..pastu abg buat tak tahu jea..
but, kali ni..
abg kena makan ubat..supaya abg cepat sembuh..
boleh kacau gewe dia..huhuhu...windunya kat abg..
Esok dah start kerja..
tak boleh bawak handphone..
adeii...huhuhu...
semoga ALLAH memberkati abang selalu..
ALLAH menyayangimu selalu..
ALLAH bersamamu selalu...
~Amin...~


"Tidak perlu kau memiliki wajah seindah Nabi Yusuf A.S yang mampu mendebarkan jutaan gadis untuk membuatku terpikat. Andainya kaulah jodohku yang tertulis di Luh Mahfuz, Allah pasti mencampakkan rasa kasih di dalam hatiku, jua hatimu kali pertama kita berpandangan. Itu janji Allah..."

No comments: