KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM

Sunday, June 20, 2010

Majlis Tamat Latihan Kor Suksis



hehhe....(^_^)
Tahniah buat adik2 ku...setelah 3 tahun bertungkus lumus..
akhirnya...
dapat la jugak pangkat Inspektor Sukarelawan Polis..
kalau tahun lepas... 21 Jun 2009 di UPM Serdang..
tahun ni pulak.. 19 Jun 2010 di UM.. hhehe... dekat2 tu tarikh.. (^_^)..

apa y nak d story mory nya kat sini...
aku pun ade sama dalam majlis tamat latihan ni...
heheheh...(^_^)
jadi penunggu yang setia plak tu...ekekeek... :)
dari jam 7 pagi.... sampai la jam 4 ptg aku menunggu..
setia x aku??
hahhahahah... :D
dari Puchong....aku drive sendiri pergi UM..
fuh~..
bawak keta macam org pro plak laluan KL ni..
padahal....main redah je jalan...tu pun sebab dah diberi petunjuk oleh org yang lebih bertauliah pasal jalan..time kasih my pakcik..hhehe... :)

perbarisan tahun ni...
xsama dgn tahun lepas..
erm...
agak cantik la dari tahun lepas..
ape org kata..
erm...
xtau nak kata apa..
heheh..

~KPN sedang mengecheck baris..~


suasana di padang kawad...
agak meriah..
walaupun aku xnampak dan xkira berapa pokok yang tumbang...
but aku dapat wase..cam ade gak ah y tumbang..
heheheh....



then..
aktiviti seterusnya...
penyampaian sijil di dewan canselori...

oleh kerana..:)
kelambatan dan trafic agak lembap..
xsempat la aku duduk dalam dewan..
hmm...kononnya..
bagi can kat ibu bapa n kaum keluarga la..
bukan anak aku pun y nak terima sijil..
hahaha...:)

duduk la aku ..setia menunggu diluar dewan..
nasib baik ader TV..
bleh tgk siaran langsung..
hmmm...
dapat tgk dgn jelas lagi tu...hehhehe...

fuh~....
hehhehe....
kalau tahun lepas..
berdebar nak naik pentas...
tahun ni...
dapat tgk macam2 gaya org naik pentas...dan terima sijil..
hehhee..
apa2pun...
terbaik wokkk...~

~Utk y tersayang...(^_^)~


~Tahniah my cayang..~


~My jurulatih & my adik2..~


~Jejak kasih..jumpa kawan masa form 5..hehe..~


~Dewan tempat terima sijil..~


Sekian...
CONGRATULATION!!!!!!!!

~...Apapun yang terjadi...berjalanlah tanpa henti...~

1 comment:

Amalina Azahar said...

walaupun pahit...terpksa ku telan jua..ku sedari siapa diri ini..menumpang kasih pada y xsudi..sabarlah...pujuk hatiku sendiri...