KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM

Friday, June 11, 2010

Muffin Kukus....

Alhamdulillah...
Hari ni rezeki datang bergolek...
boleh la tuk isi poket nak g KL minggu depan..
heheh...(^_^)
Tempahan tak banyak..
Hanya 40 biji muffin kukus sahaja..
Jarang aku buat muffin kukus ni...
sobabnya..
aku lobih suka bakar...
hehehe....
dah lama dah tak buat cupcakes..
asyik dok buat kek jer...
hmmm...
muffin ni simple jer..
juz ditaburi dengan coklat rice yang berwarna warni + manik gula + coklat chip..
hmmm..
but..
utk santapan dirumah..
biarla best skit...
aku letak whipping cream + bar coklat...
hehehe...
baru nampak meriah + terliur..
muffin ni agak rumit sikit..
bukan apa..
sebelum mengukusnya..
kena tunggu dulu satu jam atau lebih2..
baru masukkan dalam cup..
then..
kukus..
hehehe...

muffin yang telah siap dituang dan dimasukkan dalam pengukus (coklat chip ditabur)



ni lah ropanya selepas masak...



selepas ditaburi dan dihias...





santapan dirumah wif Whipping cream..yummy!~





akhirnya...siap utk dihantar..kami menyediakan perkhidmatan penghantaran terus kerumah anda!!..heheh..


~Sekian,,jumpa lagi dimasa y akan dtg..:) ~

3 comments:

GC said...

wahhhh..meriah nyer ^.^

Amalina Azahar said...

hehehe..meriahsokmo..:)

teacher nurul said...

na..nk resepi cheese cake yg plig simple n snang wat ade x?hehe