KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, September 13, 2010

Memory 4 Syawal,,

4 Syawal...hehehe

hari ni da 4 syawal...hehehe..
apa y istimewa hari ni yea???
hehehe...

haaa...jom p jalan???


hari ni aku p KB...
Jalan2 cari makan...
hehehe..
hari ni p makan kat tempat special sikit..
tempat y tanak waguku suka makan..
Nasi Ulam..Kota Bharu....
lauk kat tempat ni biasa2 aja..cuma y bestnya.
ulam berbagai pilihan dan juga BUDUnya y mantap..sedap..fuh!..pasti nak lagi...

jalan xjem sgt hari ni..mabe hari raya semalam org kota suda pulang kot..

sampai je kedai nasi ulam tu..terus je p layan diri kat tempat makanan tu..hehe..hari ni bagi can kat sawoku pilih makanan y dia nak makan...fuh.. budak tu memang suka makan tempat ni.ni dah 2nd time aku bawak dia ke sini...

ni la lauk y diambilnya..ada gulai asam ikan patin.. ikan keli goreng,,ikan bakaw,,ulam..dan y specialnya..budu yang tiada dipasaran.hny kat cini je ad kalau nk makan budu ni...


selesai makan..naik Parkson sat..caei hadiah tuk kawan aku kawin esok..pusing punya pusing..da byk sgt y berkenan..haaa..jumpa jugak akhirnya.xtaw nk bg apa 2k org kawin..nak bajet satu..maklum laa..xkerja lagi..kalo da kerja tu..bleh juga bg peti ais ke...hahahhha....

ni hadiah special 2k bestfren aku..eta..

ni plak utk kawan sawoku...hehehe..


dah habis bab hadiah..bab p meraya plak..p la beraya kat pasir mas..rumah ja..
hehehe...jalan agak slow la.lebih2 lagi kt traffic light..:)

borak punya borak..sedar2 jam 6.30..
mulala kelam kabut nak balik..sebab malam ni ada majlis special..hehehe..
majlis akad nikah kawan aku..
majlis tu di buat kat rumah dia..
so..aku y xtaw malu bersama sawoku dan juga adikku..p laa merayap kat umah..
dari jam 8pm smpai la selesai majlis lebih kurang jam 10.30pm..

hehehe...cantik kawan aku malam ni...biasala..bila org xpernah mekap..then bila dia mekap..lain rupanya..hmm..org ckp lebih menyerlah..hehehe...
majlis akad nikah ni start dalam jam 9pm..bila tok imam ..tok kadi..saksi..dsbg..ada..barula majlis mula..
Alhamdulillah...dgn tiga kali lafaz..akhirnya sahabtku Che Nurzita Che Soh sudah selamat menjadi isteri orang..tahniah sahabatku...pas ni jan nakal2 lagi deh..hahaha...

Debaran sebelum diijabkabulkan..hehe


Pembatalan air sembahyang...:)


Dalam bilik pengantin..bersama2 wang hantarannya..hehehe..(eta..pinjam 10sen??hehe)


Eta bersama Suami dan KAMI...


Tahniah sahabat...jagalah masjid y dibina ini..semoga tetap teguh..kukuh dan utuh buat selamanya..aku akan mendoakan kebahagianmu...semoga diri kamu diredhai selalu..Amin...

~Danish&Nina~

No comments: