KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM

Sunday, September 12, 2010

Open House..lalalala..~

3 Syawal....hehehe...sedar xsedar..da 3 syawal da hari ni...
home sweet home...
hehe..
kat rumah hari ni ada wat open house..terbuka pintu dan jendela...
ramai tetamu y datang...terutamanya...kawan2 adik2 aku..
kawan aku?? hehhee...dua orang je y ada..nasib ada insan tersayang y menjadi peneman..dan juga tukang penyibuk..hehehe..

dari jam 7 pagi lagi bersiap2...
macam2 yang boleh dimakan..hehe..ada ayam pedas..gulai daging,kentang goreng..acar..nasi sup,,mihun sup..makaroni goreng..puding berkuah,,kek chiffon..ketupat...tapai..dsbg..dot..dot..dot..hehehe

semangat tul adik2 aku masak..ye la kan..nak ajak kawan2..aku bab masak ni kureng skit..tp ada juga la aku menyumbang kek chiffon dan juga puding berkuah...fuh..laku puding aku..belum jam 3ptg da licin..kenala masak lagi..hikhik..tgk tangan la beb..

ni juadah utk meja pertama..:)





ni pulak juadah utk meja kedua..:)



Dari jam 2 petang...sampai la 9 malam..
penuh rumahku ngn orang2..hehehe...
seronok melayan tetamu..
paling best bila makanan y di masak..habis..hahahahhaa
macam2 gelagat ada..
ada y bising..asyik duk bergambar je lam umah aku..
ada yang pemalu..sampai nak masuk umah pun kena tarik..hahaha...tak tahan...:P
apa pun...memang best ...hehe..:)

ni kawan2 adik aku yang no 3.. Student KIST..kononnya diorg buat reunion la kat umah ni..memang gempaQ giler...:)




ni pula kawan2 adik aku y no 5.. geng2 laki tu pemalu gile..nak naik pun kena tarik..nak suh makan pun kena ckp 10 kali..aduiii...sekali aku lesing??..hahaha..,gurau je..:P



haaaa...ni je la kwan aku y datang...sahabat terbaik wokk... TQ Mai&Ja..sudi dtg umah aku ne...Caynggggggggg korang!!! muahhhhhhhhhxxxx!!!!!





borak sakan ngn mc ja n mai...sampai xsedar dah nak senja..kesian ja..xdpat balik..so bermalamla umah mai..hehhehe...

semenjak dua menjak ni..aku dapat rasa..baju ku da makin mengecil..huhu..xtaw la kenAPA kan..hehehe...apa pun..harap2 ..pas ni ok mula la.. kalau x..habis la aku dikenakan budak tut..tut..

hehehe...jumpA lagi di open house lebaran 2011..hehe..I-ALLAH..
terima kasih pada semua y sudi mengahadirkan diri..

My mom with menantu kesayangannya...:)


~Danish&Nina~

No comments: