KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM

Wednesday, April 24, 2013

Wordless Wednesday






24 comments:

Nurzakiah Hanum said...

byknya file

Normi Nieza said...

epal ngn roti tu pnting..haha

Zura Lee said...

makan roti ngn epal je ker?

Deqla Manjew said...

buku sekolah kan tu? cikgu ke? ni nmpk roti ngan epal atas meja.. bekpes mkn tu je ke? huhu

Irfa said...

cantik pulak pengikat buku tu ye

Khai♥Rin : anies said...

kerja didahulukan, mkn diutamakan... ;-)

p/s mknn dlm charlie tu mmg da siap diletakkan dlm kotak...kiteorg tggl telan je ;-)

Kakzakie said...

Tengok siapa lagi tinggi?
Roti gardenia yg berlapis-lapis pun kalah..

NinaAz said...

Zura lee : aah. Makanan untuk lunch. Sarapan kita minum shake herbalife. Huuuu

NinaAz said...

Haha. Betul tu kak zakie. Buku lagi menang

Masya said...

motif tunjuk mcm ni.. kerja banyak.. x sempat makan.. so bwk bekalan roti hihihihihi

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Banyaknye buku....:)

zulaikha megat said...

banyak tanda buku sampai tak sempat nak keluar makan..boleh makan roti dan buah tu jer dulu la..

sarah mohamad said...

amboiiii banyaknyaa buku yang nak kena tanda hehehehe :D

Mrs Velentine said...

banyaknya buku latihan....hehehe..gambar kucing tue comel..makan roti dgn epal je rke

FarhanahAdzlan said...

saya paham apa yg tersirat di balik gambar ni hahaha :)

pelangi chenta said...

bnyknya bekalan sampingan.hehehe

Mizz Aiza said...

bagus makan makanan sihat.. :D

Miss Zahirah said...

diet ke?
huhuhu

eimah siti said...

banyaknya buku....

Amanina said...

wah byknya buku murid2.. hehe

nik ros said...

byknya buku.kemas lak tu susunan nya. siap ikat lagi tu..hehehe

Kesuma Angsana said...

bagus sgt tu.. epal mmg feveret KA tp yg color ijau hehehe

izan mama mia said...

buku sama banyak dgn makanan tuu

Tihara said...

fuyoo! dan hiasannya adalah epal dan roti...hehe :)