KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM

Saturday, April 13, 2013

We ♥ You

Assalamualaikum..  Halo readers! Have you had your SHAKE today??? 

Minggu lepas kann, motif sangatt taw adik beradik aku wassap gambar kek kat aku. Indulgence kot. Pepaham jeaalaa. Aku kalo bab2 makanan bagai ni memang meleleh tak tentu pasal2. Food lover lah katakan. 

Rupa2nYa. Diaorang duk celebrate birthday mama kami. Oh. Damn. Aku sorang jea duk kat KL. Sungguh aku touching gilerrr kottt. (T___T) 

Actually. Hari ni 13 April adalah hari lahir mama. Tapi adik2 celebrate awal. Saje gedix2. Jeles aku. BerBBQ sakan tuuuu. Oh! Tak sabarnyaaaa aku nak balik kampung. 


Ehem. Selamat hari lahir yang ke-52 maaaa... semoga mama dikurniakan kesihatan yang baik. Tabah hadapi dugaan Tuhan. Murah rezeki. Panjang umur dan dikurniakan cucu yang comelsss. Ahaks! Doakan mama aku yeaaaa. Aminnnn ♥ 

Tq for reading. K bai



10 comments:

Budak Kampung said...

sanah helwah ma akk..
smge pnjg umo n murah rzki

nik ros said...

selamat hari lahir mak cik. moga pjg umo dan murah rezeki yea.

Chic Na said...

Ameen.. nanti nina balik kg celebrate lg sekali k. hehe..

izan mama mia said...

muda lagi maknyer... selamat hari jadi,..tumpang mak boleh... akak mak/mertua dah xder..huhuhu...


p/s...jawab soalan kat entry akak tuu..ayat bawah gambar?... cuma klik gambar ..n tambah kapsyen.... itu saja..ehe.. :D

Masya said...

sambut awal barulah suprise.... meriaahnya ada bbq eh... selamat hari lahir buat mak dan ninaz

Aida.Ohno said...

aminn.takpe.nanti balik ke kampung,akak pulak yang sambut dengan mak okay :)

Aida.Ohno said...

aminn.takpe.nanti balik ke kampung,akak pulak yang sambut dengan mak okay :)

Maria Menado~ said...

samat hari lahir to mak cik! hehe..

sama bufday dgn tunam sayeeee.. hehe. tapi xcelebrate pon, biar dia. hehe.

jaakechik said...

hepy belated beday for her!

Remy hazza said...

happy birthday makchik...... semoga terus sihat walafiat dan dirahmati selalu......