KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM

Wednesday, April 10, 2013

Wordless Wednesday

Assalamualaikum..  Halo readers! Have you had your SHAKE today???




  



22 comments:

Khai♥Rin : anies said...

bak sini kucing tu sekor..nk geget... ;-)

Nurzakiah Hanum said...

layaaaaaaaaaan

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Cantiknye..
sedapnye makanan..
geram tgk kucing² tu..comel sgt...

Nafira usof said...

tak menahan tengok durian~ sedapppppp!

Kakzakie said...

Keychain Eiffel Tower tu utk kakak ke:) Durian lama kakak tak makan tau. Macam nak carilah..

mama tisya said...

akak ada gk keychain paris...MIL yg bg time die cuti2 paris

Asyik Izas said...

keycahin Eiffel tower tu Asyik pun ada juga..comelkan..

nak durian ckit..hehe

FarhanahAdzlan said...

kucing dan durian tu begitu mengancamm jiwaa hahaha

Remy hazza said...

key chain tu cantik.....
cendol tu sedap.....
kucing tu comel...
durian tu wekkkkk!!!!!! he3

Mas Zull said...

assalamualaikum nina...cantiknya...;)

KY said...

Assalamualaikum,

KY tak nak yg lain, nak kucing tu..

Chic Na said...

penuh cerita tersurat disebalik pict2 ni. ;)

nik ros said...

duriannnn..dah lama tak makan
teringin lak. feveret tu..huhu

nea lopah said...

comel kucing....next trip p paris plak ke nina? hehehe

MaMa Rey said...

..comel..
..nyam sedap..
..alolo comelnya..
..nyam lagi sedap...

Mrs Velentine said...

key chain paris tue saya ada,,,wah air tue mengoda

Cho Zila said...

alamak key chaintu best.. airtu memamng mengoda cam ner nak kuruih... yang lasttu duriankan..a lamak sedapnyer...

Puan Mimi said...

kijamnyaaa letak gambar durian.. dah la tengah diet ni.. terus rasa teringin .. hehehehe

ashra said...

saya duk puasa ganti ni..hehe.tengok air tu...sob sob..ni nak gi cari ni buka nanti =)

Saya suka duyan jugaksss...noti!hehe

Alia Laila said...

Comelnya kucinggggggg
Sedapnya deghiannnnnn

seharum kasturi said...

ASSALAMUALAIKUM ...

den cuma nampak makanan jer . Bila durian bertemu dengan imej no.2 ... erggg ... kenyang + puas kot ... hahahaa

Deqla Manjew said...

ni entri bergmbr je ke? alolo..comelnye kucing... deqla pun ada ank kucing gak..tp lom besar lagi..