KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, April 20, 2013

Inginkan muka yang bolat jadi bujur?

Assalamualaikum..  Halo readers! Have you had your SHAKE today???

Minggu lepas aku ada beli inner medina dengan blogger femes irene nadia. Sungguh aku nyesal sebab beli dua jea. Patutnya aku borong semua warna. Haha. Tamak sungguh aku ni. Susahh wooo muka aku nak matching bila pakai inner taw. Kalau muka yang jenis bujur sireh tuu no wonder laaa. Pakai apa pun sesuai dan cun. Tapi kalo muka yang sikitt jea lagi nak macam bola yang cute tu acaner? So, kita kena pandai kenakan teknik menutup lebihan2 pada muka agar ia menjadi bujur  seakan sireh gitu. Haha. Sireh lah sangat.

Tq medina. Dah macam bujur sikit muka aku ni. Kahkahkah.... Impikan wajah yang bujur sireh? gunalah inner neck medina! awesome! :)
hai.hai.cermin rumah sape lah ni. berhabuk.nampak sangat rajin .auwww!

Crinkle Shawl by Oldblossom box. Btw, aku suka sangat shawl ni sebab lebar dan panjang. senang nak belit2, part yang paling best, tak perlu gigih untuk iron. yes! aku memang tak suka pegang seterika. ahaks! 

Aku beli shawl ni kat oldblossom boutique. time tu sis jezmine ada buat sale. Kalau harga asal rm35, harga sale rm30. but! kalau beli 3 helai dapat rm80. heeee. Next week (28 April) oldblossom ada buat prelove party. Moh kita ke sana. Teringin nak jumpa Shea. ngehngehngeh. Aku ingat nak cari lagi crinckle shawl ni. warna lain pulak. ahaks! 

Oh ya! korang tahu tak sekarang ni ada apps perfect365? alamak. kea aku jea yang baru tahu? haha. tak payah dahh pakai mak andam sekarang ni, pakai perfect365 pun dah meletop kot. free2 jea dapat blusher ngan lipstik merah, siap bulu mata palsu lagi. hihihi. 
ahaks! hasil tangan kak rina. 

Seperti biasa, pic ni aku forward ke abang.


Abang cakap tak lawa. So, yang ori lagi lawa la kan bang? kahkah. 

Tq for reading. k bai!



25 comments:

Unknown said...

aah sama la sis
my hb pun x brape ske klo sy make up
myb dia ske muka sy coklat pucat..kikiki
nak santek2 dia x puji
hmmm..jd ke malas nk menghias diri
natural beauty tu santek katanyeee

NinaAz said...

hehe. hubby nina memang tak suka nina mekap. org laki memang cam tu kot kan.... hehehe

dear anies said...

Hehehe...pssni kn edir 'natural' je kot... ♡♡

najwa nano said...

alamak,,xtau pon pasal app tu.lagi kuno giler.hahaha
cantik r inner medina.xyah tetas2 dah kan.kalau muka bola macam najwa ni acano?hahahaha

NinaAz said...

najwa: aah. tak yah tetas2 bagai dah. terus sarung pakai inner neck ni. kalo muka macam bola sepak tu, sure jadi bola ragbi lepas tu. ahaks!

Nina Mads said...

suka tgk pic sis kawen.. hehe
Cantik! :)

Unknown said...

original juga lawa... :-)

Zura said...

salam perkenalan nina,

gmbr yg edit tu nampak cm pelakon nelydia senrose...

PUAN PIA said...

sama r.. pia pn beli wrna hitam.. best sgt inner medina kn... yg nina pki ni wrna pe ek? dark grey ek?

NinaAz said...

Aah phia. Tepat sekali ♥

jaakechik said...

wah pandai ngedit gambar yer...nampak gebu jer muka...hihi...

cha said...

muka i pun bulat rasa tak sesuai je pakai shawl sebab luas muka haha. u lamanya tak dtg blog i :(

Aida.Ohno said...

hoho.bakal beli tudung barulah nampaknya saya :D thanks sebab share!ngee.

nOe suhaimi said...

nak rembat jugak shawl tu...sbb x payah gosok2..hehehe..tau app tu..tp x guna pun...so lepas ni x yah nk makeup sgt...dh ada app tolong makeup kan...

The Mooner said...

hikhik yang original memey cun drpd yang edit . alololo sweet nye akak tnjuk kat hubby . btw akak tengss yee follow sayee ;)

Nur Nainis said...

hehehe..sweettt...Akak lagi cantik kalau tak makeup. Natural beauty..hehe. Comel.

Annisa Mulia Razali said...

Cantiknyaaa ^^

Chic Na said...

less is more. kikiki..

Unknown said...

yup.. natural la lawa dear...hihihi....

Anonymous said...

yg ori lebih terbaik hehehe

Unknown said...

yg ori ler best!!!!! lagi cik abg sayang......

Unknown said...

tk payah touch up lah..nina dh cantik!

Annyss Aleeya said...

muka Nina bulat ke? bujur je nengok. dah lawo dah pun. :D

Nik said...

ala nina tak perlu make up pun.dah cantik.kulit pun cantik.jeles tau tgk kulit nina.bersih jea

Tie HT said...

yang mana2 pun tetap comel :)