KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM

Saturday, September 17, 2011

Terima Kasih dan POUNSIKOU!!

Assalamualaikum.. hai readers!!!!

Dalam hati ada taman
Taman berbunga dari semalam
kembang mekar menghiasi taman
Aku gembira tidak tertawan....

Tidak di sangka rezeki semalam
rezeki tergolek kata orang
sengih aku sampai demam
Mana tak nya, special gift dari seseorang!!!!

Terima kasih aku ucapkan
dapat jugak merasa bergaya sakan
KLCC menjadi saksi kejadian
terlompat-lompat macam tikus terkena renjatan

Walaupun sudah seminggu tarikh kelahiran
tak pe.tak pe..tak de gift pun aku tak heran
tapi kalau ade boleh laa kan..
tetiba terasa macam mata duitan..hahahaha

Maaf laaa kalau terover sakan
tak pasal-pasal di cop pisau cukur pulak kan
aku sekadar pisau buah-buahan
ahaks! mana2 pisau pun boleh laa kan????

Terima kasih sekali lagi
kalau boleh, tahun depan nak mintak LV
Sila bersedia, kumpul yen dari hari ni
harap-harap ada rezeki lagi..hekhekhek (gelak jahat)

at Menara Condong Teluk Intan with Sawo Kalangadanku



1 comment:

kura said...

amboi. seronok letu. heheh