KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, October 13, 2011

Dua musim sudah berlalu...

Hiduplah untuk hari ini kerana semalam sudah berlalu dan hari esok masih belum tentu.

Jangan biarkan tragedi masa lalu menyengat kita berkali-kali dengan mengenangnya selalu. Sebaliknya, carilah pengajaran yang kita dapat daripadanya dan selepas itu terus lupakan.

Juga jangan sentiasa dingat-ingat saat gembira masa lalu kerana itu hanya memori dan bukan lagi realiti yang sedang kita hadapi masa kini.

Sebaliknya, carilah "resepi" yang menghasilkan dahulu dan dengan itu kita ciptakan kegembiraan yang baru pada HARI INI!!..

5 tahun aku kenal dia sebagai seorang hamba Allah yang cukup istimewa dimata kasar dan juga mata hatiku =) Walaupun dulu tidak seakrab sekarang, tapi aku cukup gembira dapat menjadi sahabat di alam mayanya dahulu.. Friendster, YM.. apa lagi yea..erm, tu jea lah kot yang femes masa tu..

Percaya atau tidak, aku menerima hakikat dan aku tidak meragui lagi yang sememangnya dia ikhlas. Keikhlasan memilih Tuhan yang sebenarnya dari Tuhan yng palsu. Ikhlas dalam memurnikan pandangan seorang mukmin hingga dapat membezakan mana Tuhan yang sebenarnya dan mana Tuhan yang palsu. Alhamdulillah, Allah memakbulkan doaku..

Yaa..benar.. Aku ni tidak sempurna, aku ni bukannya alim ulamak, walaupun ilmu aku ni cetek, dan walaupun aku tahu besar tanggungjawab ku.. entahlah, aku pun tak tahu kenapa dia yang aku pilih...

Tanakwaguku.. Selamat Ulangtahun ke-2. Whatever it is.. muhang oku dika digulu, baino om sogigisom. Same goes to you.. I know it.. Pounsikou =)

Melangkah ke tahun 2012.,, dengan harapan, akan terbinanya mahligai indah dan masjid yang kukuh untuk kami berdua.. Doakan kami.. InsyaAllah..

Terima kasih kepada semua yang memahami dan kepada semua yang menyokong kami..

Ma, Abah.. Terima kasih kerana merestui kami dan mendoakan yang terbaik buat kami..

Ku pohon restu darimu - Gapa, Gama...

With Love, NinaAz

Papai!!





2 comments:

Anonymous said...

doa yg baik2 dr sy utk kmu berdua... ada kbr bak, inform la yerrr

Pen MErah said...

smoga bahagia salu ye!