KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, June 15, 2012

Zero 2 Hero JULY 2012!!!!

Assalamualaikum... Halo readers!! Have you had your SHAKE today?????

Zero 2 Hero kembali laggiiiiii!!!! waaaaahhhhh!! tak sabar rasanya nak attend zero 2 hero aku yang ke-2 (*baru kedua, orang lain ke berapa2 doe!.. hahaha, tak pe, tak pe.. yang penting, SEMANGAT mesti ada!)

Korang tahu tak Zero 2 Hero apa??? zero 2 hero tu, maksud dia (*DEFINISI aku sendiri..bahahah).. daripada korang 0, kosong, blur2, tak tahu apa2, tapi berminat nak tahu, nak tahu setahu2nya, korang akan jadi HEROOOOOO!!!! dari kosong! ada sikit,separuh ataupun penuh! dari blur2 tak tahu apa2, korang AKAN NAMPAK JALAN! AKAN NAMPAK MASA DEPAN!!! daripada hanya berminat nak tahu! KORANG AKAN EXCITED GILERRRRRRRR!!!! pergghh!!! TAK TAHU AKU nak explain macam mana... EVENT ni memang best gilerrrr,.,,,korang mestiiii JOIN! wajib! sekali korang pergi! bERKALI2 KORANG NAK PERGI LAGIIII!!! serius aku cakap!.. fuh! (*lap peluh!)

Zero 2 hero yang pertama kami, pada awal JANUARI 2012, masa tu kat Port Dickson. Serius! memang excited kalau attend EVENT herbalife!.. event yang banyak SUNTIK semangat! event yang sangat2 happening.. semua orang happy! :)

Walaupun kami berdua jea, tak de team lagi.. tapi kami tetap happy.. TENGOK NI! HAPPY KAN??? hahahahaa

Masa event tu jugak, makanan memang HEAVEN ahhh!!! melantak tak ingat dunia.. lagi2 time party!.. SAPA CAKAP ORANG HERBALIFE MAKAN SHAKE JEA??? helo! kitaorang makan kemain banyak taw! beza orang herbalife makan banyak dengan orang bukan Herbalife yang makan banyak ialah.. kami ada TEA MIX, OMEGA 3 dan ALOE untuk flush balik toksin2, minyak2, lemak2 bagai yang melekat kat usus kitaorang.. korang hado?? ahaks! ALHAMDULILLAH!!!..

Our first Zero 2 Hero.. masa ni tema party Hawaaiii..ahahaha.. tapi kami bedal jea pakai, tak ikut TEMA pown! tapi Zero 2 hero kali ni, nak ikut TEMA lah! boley tak? heeeee :)
Tengok ni... tiga pinggan aku makan..SIKIT KAN??


Bangga kejap bila dapat bergambar dengan orang-orang yang berjaya... KALAU NAK BERJAYA DAN POSITIF! MESTI SELALU BERADA DIKALANGAN ORANG YANG POSITIF DAN BERJAYA.. kan..kan??

Nie time RECOGNITION herbalife.. Time ni aku dapat jadi SUPERVISOR.. berpeluh2 jadi supervisor,.. pastu kena hargai pulak oleh team2 HERBALIFE.. wah! bangga kejap!.. dah dua tahun lebih kerja, tak pernah kena recognition macam ni... ZERO 2 HERO kali ni, aku pergi as WORLD TEAM pulak! Alhamdulillah...

Aku ada impian.. IMPIAN untuk masa depan yang baik.. walaupun sekarang dah baik dah (*baik kea?).. TAPI! aku nak yang laaaaaaaggggiiii baik! untuk keluarga aku! anak2 aku! cucu aku!.. Bukan semata2 untuk hidup mewah duit berlimpah2 sampai tak muat rumah! TAPI, aku inginkan kebebasan dalam kehidupan! bebas dari segi MASA! KEWANGAN! dan segala2nya.. KORANG ADA IMPIAN TAK????
Kalau korang ada IMPIAN jugak.. TAK KESAH laa besar mana impian korang.. jooooommmmmlaaaaa ikut kami! jooommmmlaaaaaa!... early bird tiket sampai esokkk jeaaa!! RM260! pasni dah naik dah sikit.. tak banyak pun.. kena tambah RM50 lagi kalau tak silap aku...

KALAU KORANG RASA RM260 ni MAHAL!.. korang tak rasa RUGI kea bila RM260 ni akan dibayar dengan RM26000 SUATU HARI NANTI?? mungkin bukan tahun ni.. mungkin TAHUN DEPAN, DUA TAHUN LAGI.. AMAZING! tak ada yang mustahil dalam herbalife.. BUDAK UMOR 19 TAHUN pun income lebik 10K.. budak umor 23 TAHUN pun income 100K.. korang tak de RASA NAK KEA??? POSITIVE THINKING... it's not about MONEY, but it's about your LIFESTYLE, FREEDOM.. and... yeah!!!! IT'S ABOUT OUR FAMILY..

DECISION! DECISON! DECISON!..... WAKE UP! WAKE UP!

"Life is one big road with lots of signs. So, when you riding through the ruts, DONT'S complicated your mind. Flee from hate, mischief and jealousy. Don't bury your thoughts, PUT YOUR VISION TO REALITY. WAKE UP! AND LIVE!!" - Bob Marley


Tahniah MAZNI! DIANA! AZAM! yang telah buat keputusan untuk ke GAMBANG... Zero 2 HEROOOOO... Kami dataaaaannngggg!!!!! :)

"Get up, Stand up, Stand up for your rights! get up, Stand up.. DON'T GIVE UP THE FIGHT!!" -Bob Marley

PAPAI!


No comments: