KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, June 4, 2012

Wedding Planner??

Assalamualaikum.. Halo readers!! Have you had your SHAKE today???

Musim kenduri orang kawin ni, SHAKE tetap no satu di hati!! heeeeee... Pagi2 sarapan dengan SHAKE, lunch pergi cari makanan kat tempat orang kawin, Malam pulak makan Shake lagi, kalau dah kenyang sangat tu.. habiskan Tea mix jea lah jawabnya.. SIMPLE kan?? :)

Sekarang ni musim orang kawin.. Jenuh bila bukak Wall FB, penuh dengan gambar-gambar orang kawin, gambar senget, tergolek, meniarap, duduk, cangkung, romantik, klasik.. semua ada... Pelamin pulak cantik lawa giler sangat-sangat.. Ternganga tengok pelamin-pelamin.. lagi ternganga kalau bukak FB wedding planner SUE SWEETTOUCHGALLERY..

Terkebil-kebil aku tengok pelamin kak sue.. pelamin no.1 kat kelantan ni kot!.. sangat2 unik dan lawa design kak su.. Teringin sangat-sangat aku nak tahu pakej-pakej pelamin yang kak su ada.. dua tiga kali aku PM kat FB dia.. berkali2 jugak dia tak reply.. dua tiga kali aku SMS handset dia, berkali2 jugak laa dia tak reply.. haduh2.. BZ sungguh kak su ni.. wedding planner top tuuuu.. :)

Last2, semalam aku pergi jengah la kat butik kak su (kg cherang, Kubang kerian).. Butik kak su macam stail mat salleh pulak. aku suka dekorasi dalam tu, dan susun atur persalinan2 pengantin yang ada... so sweet.. patutla nama pun sweettouch gallery :)

Tengok ni!!! cantik kan? lawa kan??




Serius cantikkan..?? PAKEJ dia pun sangat cantik (ada dua pakej, RM3500 kebawah, RM3500 keatas *Pakej ikut pelamin)., Tapi, asal laa pelamin yang aku berkenan rege dia 4900 ke atas??? woooo.., *Pengsan kejap*.. heee.. Tapi berbaloi2 laaa...Mekap pun kebaboom.. korang tengok la link yang aku letak atas tu... gambar2 sebelum dan selepas mekap dan gambar2 pelamin yang lain.. semuaa haddooooo...

ok. bai!




No comments: