KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM

Saturday, January 16, 2016

Pembekal Coklat Beryl's

Assalamualaikum... 

Disebabkan aku TERLALU -LALU-LALU suka dengan kelazatan dan juga kesedapan coklat beryls. kini, aku adalah pembekal coklat beryls. miahahaha 

Dulu aku beli dan makan untuk diri sendiri je. sekali hadap memang tak reti2 nak berenti. asyik nak menguuuunyaaahhhhhhh je kerja dia. parah jugak kalau macam tu selalu. kalau bukan obesiti, mau diabetis gamaknya. 

Pikir punya pikir, APAKATA aku pulak yang jual coklat beryls ni kan??? dari duk makan sedap sorang2, syok jugak kalo share coklat sedap ni dengan orang lain. hihihi 

7 JENIS COKLAT BERYLS in d house!!!!! 


Antara coklat beryls yang kami adalah ialah: 


ALMOND MILK CHOC  

ALMOND BITTERSWEET CHOC 
RAISIN MILK CHOC 
ASSORTED MILK CHOC (RAISIN + HAZELNUT) 
ALMOND SESAMEE WHITE CHOC 
ALMOND TIRAMISU WHITE CHOC 
ALMOND TIRAMISU MILK CHOC 

kesemua coklat ini kami buat dalam minimum packaging 500g. so uols bole beli minimun 500g untuk satu jenis. Kalau nak beli harga borong pulak minimun 5kg coklat.


first batch

2nd batch

3rd batch

4th batch

5th batch



FOR ORDER: 
017.2729923 / 019.3190117

TQ for reading! kbai