KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 7, 2011

Messi - Impossible is Nothing

Assalamualaikum..Halo readers!!


Layan VIDEO ni dulu...


Yes MESSI!! you're right!

Lionel Messi dahulunya adalah seorang yang ada PENYAKIT KAKI dan seorang yang BANTUT, keluarga yang MISKIN. Tapi sekarang? beliau sudah berjaya dan berjaya :)

Memilih untuk mengambil NUTRISI HERBALIFE dengan kesedaran diri sendiri SEBELUM Herbalife menaja Barcelona lagi. Hasilnya, nikmat kesihatan semakin baik dan prestasi beliau sebagai seorang atlet semakin luar biasa dari hari ke hari. WOW! hebat tak HERBALIFE? Alhamdulillah! Herbalife berjaya mengubah kehidupan Messi.

" I use HERBALIFE product on and off the field for energy and focus. That why i can play my best game" - Lionel Messi

Aku jumpa gambar kat bawah ni dekat wall FB kawan aku, pergh! cayalah messi. yang paling ketara. BELIAU NAMPAK LAGI MUDA!.. yea.. tengoklah leader-leader aku sendiri yang telah pun guna herbalife bertahun-tahun, makin meningkat umor, makin MUDA tuuu... kenapa herbalife jadikan kita lagi muda? sebab,, herbalife adalah nutrisi yang sangat-sangat baik untuk CELL!!! :)

Tak mustahil semua apa yang kita nak akan kita dapat, yang penting kita rajin berusaha dan PERCAYA dengan setiap apa yang kita lakukan.. JANGAN kata kita nak,nak tapi kita tak buat, tapi kita tak da usaha. Celah mana nak dapat apa yang kita nak tu kalau duk diam jea tak de buat apa?? heee :)

Betul kata messi : Impossible is Nothing.. Kalau dulu dia seorang yang BANTUT, tapi sekarang? beliau seorang pemain bola yang sangat-sangat hebat.. Kalau sekarang aku hanyalah seorang pengedar bebas biasa, mana tahu satu hari nanti aku boleh jadi PRESIDENT TEAM HERBALIFE?? tak mustahil kan?

Yaaa... kejayaan tak kan datang bergolek, kejayaan akan datang selari dengan usaha yang kita lakukan. Jangan di fikir benda-benda yang remeh, jangan mudah untuk berputus asa, jangan terlalu mengharapkan sesuatu kejayaan berlaku sekelip mata, INGAT! apa yang kita buat sekarang, orang yang telah berjaya sekarang ni pun dulu buat sama dengan apa yang kita buat, malah mereka sekarang ni pun tetap lagi buat benda yang sama.

Makanan NUTRISI HERBALIFE adalah misi kita. PRODUK KITA, KEBANGGAAN kita.. Percaya, yakin dan berusaha... InsyaALLAH, DIA akan tolong kita. Sehebat mana pun kita, jangan dilupa untuk bersyukur padaNYA.. kerana DIAlah kita berjaya.. kerana DIA jugalah aku berada dalam bidang ini yang sama sekali tak pernah aku terpikir..

Berlaku dalam sekelip mata.. berlaku dengan tiba-tiba.. tapi aku yakin, JIKA ALLAH TAK BUKAKAN PINTU HATI KU UNTUK SIGN UP HERBALIFE MEMBER DAN MENGORAK SELANGKAH DEMI LANGKAH, aku rasa.. aku masih insan biasa yang banyak membuang masa,... aku masih insan biasa yang tak mampu menolong orang untuk jadi luar biasa..

Aku sangat-sangat bersyukur bila mana jalan yang aku pilih ni lah, yang dapatkan aku membantu orang-orang yang inginkan sesuatu yang SIHAT untuk badan mereka.. ALLAH sangat-sangat suka bila kita makan benda yang baik untuk diri kita..

TERIMA KASIH ALLAH... TERIMA KASIH HERBALIFE!!!! :)

Papai!!