KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, December 7, 2012

Wedding Review : Coklat Hantaran untuk Abang :)

Assalamualaikum... Halo readers!!! Have your had your SHAKE today???

Nak review sikit kat bakal2 pengantin atau bakal tunangan orang atau sesapa sajalah yang suka makan coklat yang sedap dan cantik. hehe.. 

Masa wedding kami hari tu, aku pilih coklat gubahan ni untuk dijadikan barang hantaran untuk abang. Tiga jenis jea benda yang boleh dimakan yang aku bagi hari tu, COKLAT GUBAHAN, COKLAT INDULGENCE KEK dan PULUT TELUR, lagi 6 barang-barang untuk abang pakai. :)

Ni lah coklat gubahan yang aku cakap tuu... Boleh pilih design gubahan bunga, boleh pilih bakul jenis apa yang kita nak, boleh pilih tema warna big day kita. so sweetttttttt... hehehe..

Cantikkan?

Aku zoommmm bagi dekat sikit. Tengok bunga seketul ni, cantikkan. sedap taw coklat ni. bunga yang boleh dimakan, kertas tu jea tak boleh makan. dalam coklat ni ada macam benda apa ntah, yang rangup2 tu.. erm..


Ni Coklat wording. First time aku order. Hadiah untuk abang, order then suruh Admin pos terus ke Song, siap boleh request kad lagi. free jea. hikhik..

Abang cakap sedap. Dua ketul bulat besar tu, Oreo yang bersalut coklat. COMEL kan?


Untuk tempahan, boleh KLIK SINI : DYA CHOCOLICIOUS

K bai!

No comments: