KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, September 26, 2014

Nursing Dress: Hannah Nursing Dress by DamHania

Assalamualaikum..  Halo readers! Have you had your SHAKE today??? 

Aku tak tau sejak bila aku suka pakai dress. Memula asalnya aku ni jenis yang suka pakai jeans. lepas tu tetiba ter'ayu' laa pulakkkk, jadik skirt lover. dan sekarang.. dah 100% fall in love dengan segala bagai mak nenek dress/jubah... Aku rasa, pakai dress/jubah lagi senang. tak perlu pening nak mix and match. main sarung jea. atas bawah sama. kann?? 

Duluuu, segala jenis dress/jubah, aku main hentam beli jea. tak pikir pun tentang masa hadapan. haha. sekarang? bila dah ada anak.. baru rasa menyesal. serius menyesal wehhh!!! dress aku yang tak berapa nak berlambak2 tuuu dah tak boleh pakai dahhh bila nak outing! Gemuk? what?? yes. memang betul sekarang dah gemuk, tapi alhamdulillah lahh. still lagi muat nak pakai dress tu, kahkahkah, kalau seluar memang rabakkk laaa kalau aku pakai. 

Tapi, tapi. tapi. yang masalahnya sekarang. beza dulu dan sekarang. 

DULU aku tak ada anak, 
SEKARANG aku dah ada anak. 

Bila dah ada anak, lagi2 baby (bawah 2 tahun) punca makanannya adalah dari aku. So, pepaham jealahhh kan. SATU pun aku tak pernah beli dress yang berzip/berbutang atau whatever didada (bahagian depan. sila fikir positif yea. kahkahkah), so,, kalau aku pakai SEKARANG, bila anak aku kebulur, takkan aku nak selak dari bawah kottt. yea idok?? nampak benor bohongnya. hehehe. 

SEBAB itu lah aku MENYESAL tak beli dress yang berzip/berbutang didepan atau dengan kata lainnya, NURSING FRIENDLY sejak dahulu lagi. hehee. Nursing dress tak semestinya hanya untuk mak2 yang sedang menyusu taw!!! semuaaa orang boleh pakai hokkey. sebelum kawin, selepas kawin, sebelum beranak, selepas beranak digalakkan sssangaaattttt. hehe 

Trending mak2 sekarang. Asal nampak dress cantik jea, asal nampak blouse cantik jea. soalan pertama mesti akan tanya. NURSING FRIENDLY takkkk???? hehee. setuju??? 

So, uollsss!!! hari ni mak jemah nak share dengan korang satu butik yang power, yang diberi nama DAMHANIA, telah memperkenalkan satu koleksi ekslusif NURSING DRESS yang pertama iaitu HANNAH NURSING DRESS. Khas untuk ibu2 yang mahu bergaya walaupun ketika menyusukan anak. hehe. Harga? off course leaaa harga MAMPU MILIK. hehe.. 


Hannah Nursing Dress mempunyai 8 warna yang menarik: 
Material: Dull Satin 
MAROON, PURPLE BROWN (THICK SATIN) YANG LAIN MADIUM SATIN :) 

Harga: RM129 INCLUDING POSTAGE









BAHAGIAN ZIP DIHADAPA DRESS. KEMAS DAN CANTIK :)

SIZING

BERMINAT??? Apalagi, pm lelaju 0193190117 (aku ler. hehe) Segala pertanyaan akan dilayan dengan baik InsyaALLAH. 

Supaya anda tidak menyesal di masa hadapan, belilah dress yang nursing friendly. ek.ek.ek. Apalagi, orderlah dengan iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. heeeee.  

TQ for reading!! K bai!!~   



4 comments:

Anum said...

cantiknya

MizzTina said...

alamak, saiz s pun bsr.. bahu sy 14".. huhu

cik mah said...

Yg plain cik mah dah ada 3...nk yg corak2 pulak...tp ni pun cantik..

Tie HT said...

cantik sebab simple je kan :)