KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM

Monday, October 18, 2010

Andai dia tercipta untukku...

Mengimbau kenangan lalu.....
13 Oktober 2009...
masih segar dalam ingatan..
masih lagi terngiang2 di telinga ku ini..
saat itu..*****
hehehhe....
akan ku simpan sebagai memory y cukup indah dalam kamus hidupku...

Terima Kasih Tuhan..
kerana menghadirkan dirinya dalam hidupku..
aku betul2 bersyukur dan menghargai apa yang KAU berikan padaku ini..
andai dia tercipta untukku..
aku redha...
dan andai dia bukan tercipta untukku..
aku pasrah pada ketentuanMU..
kerana ku tahu..
jodoh itu terletak di tanganMU ya Rabb...
Namun...
aku hanya mampu untuk berdoa..
semoga ada jodoh di antara kami berdua..
sampai2....
Amin...amin...

selamat ulangtahun yang pertama...Danish&Nina...


sepanjang tempoh ini..
telah banyak suka dan duka kami lalui...
pahit dan manis bersama..
tohmahan..
kata2 hinaan..
caci mencaci..
memang hubungan kami sungguh di benci..
Alhamdulillah...
kami masih lagi bersama..
cekal mengharunginya..
pernah 3 minggu aku berendam air mata..
tatkala aku di uji..
sungguh berat dugaan itu..
terima kasih Tuhan...
KAU berikanku kekuatan...
KAU berikannya ketabahan..
Aku bersyukur padaMU...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

hari ni...
hari ke-2 aku di tjg malim..
boleh laaa jalan2 KL...
mana taw..
pas ni kena posting sabah ker..brunei ker..singapore ke..
jenuh lama laa plak nak merayap kat KL..hehehe...

nasib ada sawo kat upc ni..
bleh laa jadi peneman setia..
alang2 ari ni 13 oktober..
hehee....
celebrate terus ah..
sekali harung..
xyah dua kali...

dalam jam 3;30pm..
bertolak p KL..
naik bas je la..
best ape..
lama da xnaik bas p jalan2 kL dr tjg malim ni..
hehhee...

sampai sana..terus jalan kaki ke Times Square..
igt nak p mid valley..
malas la plak nak naik lrt...
hehe..
p yang dekat je la...

motif utama: nak tgk wayang!!!..hehe..
but..xtaw nak tgk citer ape..
igt nk tgk eat pray love..
but ade org ckp xbest..
so..last2..
tgk laa...citer...

JANGAN PANDANG BELAKANG CONGKAK 2..

hurm...best lagi jangan pandang belakang congkak 1..(byk songeh la aku ni..hehe)

habis wayang..
p merayap cari makanan plak..
dari semalam nak makan kek..hehhehe..
nak makan kat secret recipe..
budak comey tu xsuka..
manis katanya..hhehehe...
seb baik jumpa gak kedai kek ni ha...
ambik 2 potong udah ler...byk2 kang xhabis..
ni pun xhabis makan..huhuhu...
seb baik perut budak comey tu besar (adeh..jan mara)

~yang ni xsedap..but budak tu ckp sedap..(ala..dia y pilih kan..hehe)


~Yang ni sedap..budak tu pun ckp sedap..(ehem2..tgk tangan la beb)


~baju putih...kek pun putih..ekekeke~


~comeynye kek ni..mcm tuan dia..hahah..(koya mu..)~


dalam jam 9mlm...
berjalanlah kami menuju ke stesen bas..
huhuhuhu...
aku ni...penakut sikit..
nak lintas jalan pun takut..
jalan dalam gelap pun takut..
lagi22 kalo nampk orang gelap.huhu..
sori yea wak...
saya sebenarnya takut..
sebab tu malam tu sy jadi mcm tu..
xd niat pun nak terguris kan ati wak..
sy tahu wak terasa ngn saya..(ceh3..ayat..xblh blah..hahaha)

hurm..
aku ni..
byk songeh..
kadang2..di gelar 'kalut'..
hurm..nak wat cm ner..da mcm ni aku..huuuuu..(T________T)
sabar je la yea wak..
hehehe...
terima kasih wak...
sentiasa bersabar ngn saya...
siap bg kata2 smgt g tu..
cayala wak..cayunk wak!!..hehee... (^_^)

lastly...
semoga..
segala apa yang kami lalui selama ini..
akan menguatkan lagi hati nurani kami..
semoga..
hubungan ini..
akan menjadi..
satu ikatan yang SAH...satu hari nanti...
cukuplah menghukum kami..
cukuplah memfitnah diri ini..
sesungguhnya..
aku manusia biasa..
berikanlah kami peluang utk kami melalui kehidupan ini dengan sebaik yang mungkin..
hanya ALLAH saja yang tahu jalan ceritanya..
hanya ALLAH saja yang tahu baik buruknya...
biarlah ALLAH tentukan segala2nya...

Tuhanku, seandainya telah Kau catatkan
Dia milikku, tercipta untuk diriku
Satukanlah hatinya dengan hatiku
Titipkanlah kebahagiaan

Ya Allah, ku mohon
Apa yang telah Kau takdirkan
Ku harap dia adalah yang terbaik buatku
Kerana Engkau tahu segala isi hatiku
Pelihara daku dari kemurkaanMu


~menghitung hari...menanti saat e2....~

No comments: