KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM

Saturday, October 23, 2010

Ohhhh...mAtAkU...

layu...kusam...lebam...xbermaya....
inilah masalah y aku hadapi skg ni..
xtaw kenapa semenjak..dua menjak..tiga menjak ni..
aku rasa macam xcukup tido...
padahal pas solat isyak terus je mengampai..
huhuhu....
semakin hari ..aku tgk muka aku ni cm xboleh blah..
terutama sekali mata aku..
aduuuyaiii...
>>DISLIKE<<

haaa...belek2 punya belek..rasa berkenan plak..
rasa nak cuba...
ada sape2 yang pernah cuba tak???
amacam??
berkesan tak??
huuuuuuu...
aku xpasti apa beza yang kuning ngn y hijau ni..
aku main bedal je beli...


hehehe...
tak sabar nak cuba malam ni...harap2 esok mata aku ok..
(ceh! mcm la benda ni majik..adeiii~)
but...cm ner nak pakai yer??..
perlu ke aku urut ngn taangan??ke juz roll je kat bawah mata tu//?
lupa plak nak tanya..
hehe..suka hati je lah..janji aku pakai..
okies..
macam manalah mata aku pas ni...(mula berangan...zzzz...)

ok da..........kita tgk hasilnya selepas 2 minggu...(ada hasil ke???)...tungggggggggguuuuuuuuuuuuuuuu....:P

No comments: