KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM

Sunday, October 17, 2010

Kenangan sebelum hari jadi..

Alhamdulillah..hari ini..
dengan selamatnya aku sampai di bandaraya Tanjung Malim ni..heeee
syukur...

Hari ni jugak ada RAPTAI 2k Istiadat Konvokesyen yang akan berlangsung pada 15 oktober ni...
bertempat di Dewan SiTC UPSI....

setelah sekian lama xdapat jumpa kawan2..
hari ni...
aku dapat jumpa ngn geng2 SUKSIS ..fuh..gempaq laa..
pa lagi bila ramai2 kumpul kat pejabat SUKSIS..
dari pagi..sampai petang..
macam2 hal..mcm2 songeh..

pas raptai..terus je g serbu pejabat suksis..
bergambar sakan..
TQ Danish...seharian jadi cameraman yang xberbayar..
hehee...
sweet memory...

..ABADIKAN KENANGAN INI UNTUK SELAMANYA..

~ riuh rendah pejabat SUKSIS..da xmcm pejabat dah..heeee~


~SUKSIS tetap d heartiey...:)~


~mOTOKU cayunk~


~Ulat2 buku..(T_T)~


~pentas keramat~


~taman pokok..hihhi~


~kami~




walaupun panas terik...
still lagi memberikan pose y terbaik ...
hehehe..
TERIMA KASIH pada cameraman..
setia mengikut kemana saja kami pergi..
sentiasa mengukir senyuman..
walaupun berpeluh2 snap pic kami..
hehheee....
kesian budak comey tu kan...

terima kasih juga pada kawan2ku yang cukup sporting..
hehehe...
okies...
jumpa lagi di hari bersejarah nanti..
15 Oktober 2010..
~coming soon~

No comments: