KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM

Saturday, October 30, 2010

Zzzzzzzzzzzzzzzzzz.............

sebenarnya....aku tak taw apa yang aku nak buat ni....
dari pagi lagi....pas solat subuh.. aku tak sedap hati..
tak tahulah apa hal yang menyebabkan hati aku tak sedappp (mabe Kelantan menang kot malam ni..)... huhuhuhu...

jam 6:30a.m.. aku dah bersila depan laptop ni...sampaila skg..jam 9:30a.m
Honestly..... aku sedih,,keciwa...tertekan...terkeliru..terkecamuk..dan sewaktu dengannya.... dan honestly... aku tak taw apa yang sebenrnya ada dalam kepala aku ni...
semua bercampur aduk.....

kenapala aku jadi "JIWA" macam ni...
kenapala hati aku tak tenteram...
selalu mimpi benda sama..
kadang2 mimpi yang aku suka..
kadang2 mimpi yang betul2 buat aku merana..
GOD...help me...

aku tak suka hari cuti...(jumaat&sabtu)
Kalau boleh..hari2 aku nak kerja...
huhuhu..
cuti sekolah dah nak hampir..
maknanya tinggal beberapa hari jela lagi 2k aku bertugas sbg guru ganti..
Posting xtaw bila lagi..so ..
aku tak taw pas cuti sekolah ni nak kerja apa pulak..
aku betul2 tak suka cuti...
aku nak kerja 24jam (mcmla aku larat sgt..haha)
aku rindu kerja dulu..as a CASHIER kat MYDIN MALL..
kalau shift pagi..aku akan pg kerja jam 7.30am dan balik rumah jam 6:30 am..
kalau shift malam plak..pg kerja jam 1:00pm..dan balik rumah jam 12:00am...
masa aku terhad..
so..xd lah aku jadi "JIWA" macam skg ni...huhuhuuhuh...

Tuhan..aku tak bersalah dalam hal ni..kenapa aku di uji sebegini..
apapun...aku pasrah segalanya..
aku tahu..aku tak bersalah...
aku tahu sapa diri aku..
dan..yang penting..
Tuhan tahu apa yang berlaku...
Tuhan tahu jalan ceritanya..
Tuhan tahu derita hidupnya..
Tuhan tahu..SEGALANYA...


..Aku sayang dia..selamanya..

No comments: