KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM

Monday, November 29, 2010

Anugerah Pendidikan Cemerlang,,

Vroomm...vroomm..hehehe..(bunyi motor posmen)
hensem nye abg posmen tu.. (baju je la hensem)..ekekeke.. :P
hari ni posmen bawak dua keping surat..
pertama..surat dari Avon (aku kan ahli avon)
kedua..surat dari Koperasi Muslimin Malaysia berhad..
xcited aku nak bukak surat kedua tu..
tup..tup..
Alhamdulillah.... dapat sumbangan ikhlas dari Koperasi Muslimin Malaysia berhad..

(^_^)

Terima Kasih yang tak terhingga..
Aku tak pandang nilai yang di terima..
tapi aku betul2 teruja dan terharu bila usahaku memerah keringat selama 4 Tahun berada di UPSI di hargai dan di rai bersama... TQ.TQ.. hehehee

Sumbangan ni akanku simpan utk aku melanjutkan lagi pengajian ku pada masa yang akan datang...hehee (bole percaya ke SIMPAN??..ekekeke)

Terus setia bersama.....

syhhhh: Mudah2an.. bila dah duk area KL nanti.. Allah permudahkan urusanku utk terus mencari ilmu sehingga selamanya...

No comments: