KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM

Monday, November 15, 2010

Mungkin ini yang terbaik..SYUKUR..,

(TQ sawoku 4 dis pic..Shhh...jan ckp sesapa..hanya kau dan aku y mengetahuinya..ahaks!!)



ALhamdulillah...
akhirnya terjawab sudah persoalan yang bermain di benak ini..
(^__________________^)
syukur kehadrat ILAHI..
walaupun xdapat penempatan di PAHANG@KEDAH..
Dapat KL pun jadi laa...at least..
namaku tersenarai dalam penempatan GSST 2010.. :)

Inilah perjalanan hidup sebagai hamba ALLAh di muka bumi ini..
sbg hambanya..kita patut bersyukur..apa sj kurniaan y diberi olehNYA..
langkah demi langkah aku jejaki..
lautan luas aku renangi..
gunung ganang aku daki..
bukit bukau aku jelajahi..
(heheheh)..

setelah sekian lama aku bergelar pelajar..
akhirnya kini ..
aku bakal PENDIDIK..
dan bakal menempuhi alam pekerjaan ..
tapi..
bersediakah aku??
hehehehe....
apapun..aku yakin..
Inilah yang terbaik Untukku.
kerana Dia maha mengetahui..

Kuala Lumpur.. aku sedia berbakti di sana..
(^_^)

Terima kasih Buat keluarga tersayang..
terima kasih buat insan2 yang setia menyokong di belakang..
semoga..perjalanan hidupku ini..akan diberkati dan dilindungi selalu..
Doakan aku berjaya dalam hidup dan dalam setiap bidang yang di ceburi..
I-Allah...

Psssttt: belajar dah habis,, kerja tak lama dah ni..kawin??? jeng..jeng..jeng..hahhaa..gatai :P

4 comments:

ayano shirahata said...

tahniah2 nina...
itulah y terbaik..
kl kan dekat dgn negeri semua2nya...

NinaAz said...

TQ ayano shirata...hehehe..berbelit2 nama ko.. ko pun..tahniah jugak...hhehe ...gud luck bebeh!

Sofia Karim said...

tahniah korg berdua!!! KL-- senang le nk g shopping raya nnt nina.. hehe

NinaAz said...

hehe..tq..ko pun taniah pia..a'ar...senang sgt gaji aku mengalir nanti..hehehehe.....gud luck bebeh!