KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 16, 2010

Pendaftaran Penempatan W.P Kuala Lumpur

Salam sejahtera dan selamat petang..
Entri kali ni khas di tujukan kepada bakal2 pendidik yang akan di tempatkan d W.P Kuala Lumpur.. Hari ni aku baru dapat taw di mana lokasi pendaftarannya..(mungkin lambat skit dr org lain...hehhee)..
melalui informasi yang telah aku dapat..(td aku call JPN KL) :

Pendaftaran bertempat di : tingkat 6, Cempaka Suite, Menara PGRM, Cheras
masa: 7:30 pagi..hehe..mcm xcaya je waktu ni.. :P
Tarikh: 22 November 2010

Ni peta lokasi yang aku dapat dr google..(heheh...)



Ni plak bangunan cempaka suite ni..(hehee..)


kalo sape2 nak bermalam kat cempaka ni (takut2 terlewat bangun+jalan jem)..boley la lepak kat SUPERIOR SUITE ni..ehehehe... :P
Another choice...kalo rasa nak lepak kat Pudu.. boley la stay kat SWISS GARDEN di jalan Pudu,, dan..kalo nak booking,, aku boleh tolong buat utk korang.. g taw secepat y mungkin OK.. (dekat je ngn tempat daftar ni..jgn risau..:) )Orait bebeh!! take ur time..
hehehe..xsabar nak naik KL..
kengkwan yang dah 4 tahun xjumpa pun dapat penempatan y sama..
masa daftar kita jumpa wehhhh....yuuuhhhuuu....hehhee...
apa2 perubhan..tertakluk pada terma dan syarat... :)

Zzzzzz...Jom packing barang..hukhukhuk... (^_^)


No comments: