KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, March 15, 2010

fUH........

nothing 2 say...
very2 blur...
huhuhuhuhu............
xtaw nape aku diuji sebegini...
pasrah dgn apa y berlaku..
mungkin DIA ingin menguji sejauh mana kesabaranku..
sajauh mana ketabahanku..
dan..
sejauh mana kepercayaanku..
biarlah ianya berlalu begitu saja...
Aku tahu ..
ak telah byk mengongkong hidup dia..
byk menyekat kemahuannya..
mungkin dia selalu tertakan, bingung, blur ++++...................
huhuhuhuhuhu....
SIOU..
aku mungkin xsehebat dia..
jangan samakan perjalanan hidup kita sekarang, dgn perjalanan hidupmu yang dulu..
aku terima dirimu seadanya..
walaupun ku tahu... apa yang kau tak tahu..
huhuhuhuhu.................... (~_~)
inilah hakikat hidup yang aku kena terima..
kerana ku tahu..aku bukanlah insan yang..
huhuhu
hanya tuhan yang mengerti, dan mengetahui.. siapa aku..dan kisah2 silam hidupku..
..................................................................
thanx 4 god...masih lagi diberi peluang utk berada di bumi ini..

lebih rela hidup...... hny tuhan saja yang tahu..

No comments: