KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, October 8, 2010

Redha...



tanggal 5 oktober 2010..(ceh3..cam cerita klasik je)...
bersamaan dengan hari selasa..
seperti biasa...
bangun pagi..
mandi..
dan bersiap2 utk pergi ke tempat kerja..
pagi tu..
dalam jam 7:20 am aku bertolak dari rumah..
biasanya..
aku akan hantar ma dan 3 org lagi adik2 ku ke sekolah semasa dalam perjalanan ke tempat kerja..
tp hari tu..aku keseorangan..
kerana abah yang p hantar diaorg..
time tu aku keluar rumah dulu bersama buah hati kesayanganku..dan abah mengekori 3 minit kemudian...
hurmmm...
sampai je chabang lorong paksu...(kg ku sejak berkurun lamanya..dan laluanku sejak berzaman..hehhee)
seperti biasa...
kalau nak melintas tu..
kena tgk kiri kanan..
ku tgk kiri..ku tgk kanan..
kali ke empat (lebih kurgla) ku tgk kanan..ku lihat ada sebuah kereta nun jauh disana...ku tgk kiri plak..ku lihat ada la beberapa kereta tapi nunnn jauh di sana..hehhee...
aku tgk kiri dan kanan lagi 3x. bila dah pasti selamat..apa lagi..
slow2 la aku tekan pedal minyak 2k kuar...
dalam sekelip mata...
!@##$%^%^&*()))))
bum..bamm..kebaboooo..
hhuuuuuuuuuuuuuuuuuu...
entah dari mana..
tiba2 je
aku da tgk dua org budak sekolah naik motosikal melekat kat cermin keta aku..kemudian..jelepuk jatuh..
hmmmm..
cam mimpi wei...
time tu..
aku rasa cm mimpi jer..
xd rasa gabra..xd nerveous..cm rilek je..cm baru bgn tido..
dgn selambe aku straight je slow2 parking keta di bahu jalan..
hmmm..memg traffic jem ah time tu..
then..
aku bukak pintu..
aku duk diam je citu...
sengih2 cam kerang busuk..
huuuuuuu...
aku tak taw pa y berlaku kat budak tu...
nasib baik abah ada kat belakang..
dia la y p tengok2..
angkat moto..
org lain angkat budak tu..
aku plak duk borak ngn org yang dtg tanya..

budak tu da lesap p hospital..
kembar dia plak seb baik xd apa2..
hurm..
nasib..huhuhu..
aku tgk org duk tgk keta aku..
cm teruk je..
huhuhu...
sedih aku nk tgk..
huuuu...

pas selesai semua..
abah p hantar aku ke tempat keje..
sb mama da drive sndiri p sekolah..
hehhee....

huuuuuuu..
malang tidak berbau...sob..sob...sob...(T_______T)

ptg tu..pas balik kerja..
p balai..buat report...huuuuuuuuu
Zzzzzzzzzzzz........nak claim insurans..aduh...
xpe lah..
mungkin ini nasibku...
mungkin ada sesuatu y telah aku buat y menyebabkan bala ini terjadi...
aku terima dgn redha....
harap2..pas ni aku akan lebih berhati2...

sempat lagi snap masa pegawai penyisat nak tgk keta..hehe


ni la kerosakan pada buah hatiku..harap2 cepat sembuh sebelum aku p posting..(mama..nak keta baru bleh??huuuuuuuuuuu...)






apapun..syukur padaMu..
aku selamat..
kedua2 kembar tu pun selamat..cuma diorg sakit2 badan je la..
huhuu..Alhamdulillah..

P/S..:: lain kali..berhati2 semasa memandu...

No comments: