KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 22, 2011

Premium Gold Slimming Foot Detox Patch

Hi Readers!! Malam ni aku nak kongsi tentang cara2 utk membuang toksin semudah 1,2,3 ->tido.. hehehehhee....

Caranya mudah saja... hanya dengan menggunakan Detox Foot Patch!!! :P lekatkan di kaki 4-8 Jam...Korang akan rasa keberkesannya...

Sekarang ni aku tengah cuba Gold Slimming Foot Detox Patch.. So far aku rasa OK la..not bad.. kepala pun da kureng skit peningnya (sebelum ni berat je kepale aku ni).. hari 1st aku pakai.. aku pakai kedua2 belah kaki,, bila aku bukak masA bangun tido, aku tengok detox yang belah kanan hitam pekat macam ***, but yang belah kiri ciput je hitam.. then 2nd day aku pakai kat kaki belah kanan je.. BOley ke macam tu??? adei~ Banyak jenis detox yang korang bleh cuba..dan order..kesannya berbaloi3333333....

**Untuk maklumat lanjut tentang jenis2 detox, kesan penggunaan detox dan cara macam mana nak order, Sila Terjah Belog Winda -> Klik SINI!**

Ok ! Selamat Mencuba~ =)


No comments: