KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, January 28, 2013

Sarapan 123 sihat dan cepat!!!!

Assalamualaikum..  Halo readers! Have you had your SHAKE today???

Hai uolssssss!!! Hari ni cuti umum kan? i loikeeeeeeee~~~

Semalam hari last kami training dekat Stadium Putra Bukit Jalil. Amazing training with herbalife!!!!!! best giler! excited sangat!!!!!! hikhik

Hari ni aku nak show off sikit apa yang aku makan untuk sarapan hari ni..

Sarapan sihatt!!!! dah lama aku tak makan nasi goreng, mihun goreng, nasi lemak, kuih muih as my breakfast. aku minum ni jeaaa. dah la senang nak serve. nutrisi full pulak tu. kau ada? hahaha. 

Last spectacular semalam, aku duduk tepi TEAM PERLIS. best sangat dapat sharing dari mereka. orang2 herbalife sangat2 peramah! aku dapat tips baru cara macam mana nak serve air for more amazing result!!!!!!!

Dia ajar aku minum air masak 2 Liter + satu sudu kecil tea mix + tiga tudung botol Aloe Concentrated + dua sudu NW Formula! warghhhh! amazing giler!

So, my breakfast today! vanilla shake yang aku campur dengan air soya dan juga my new campuran air dengan tea, aloe dan NW!!! excited!!! jom sarapan yok!

*first time aku tengok rupa air aku macam ni, selalunya aku letak tea + aloe jea. ahaks!

k bai!






No comments: